Lån trods RKI her

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87627
    AnonymForfatter

    Jeg har fået dette link af en ven
    http://www.laanesiden.dk/rki.html

    Han påstår at de har et link til et sted hvor man kan låne trods RKI, kan det passe?

    #111270
    AnonymForfatter

    hvordan da jeg snart har pøvet alt og både jeg og bil mand står i rki øv

    #111286
    AnonymForfatter

    Ja, det kan passe. Men de de tager meget store renter. Grunden til at de tager høje renter er, at de personer som låner penge selvom de står i RKI ikke så gerne betaler tilbage. Og så er det jo sådan at man skal vinde på gyngerne hvad man har mistet på karussellen. Så hvis man låner her skal man også betaler penge for alle dem, som IKKE betaler tilbage.
    Men det er jo ikke særlig smart at låne penge hvis man allerede har en gæld, man ikke kan betale. Hvordan skal man så kunne betale af på både den gamle gæld og den nye gæld…

    #111292
    AnonymForfatter

    det er jo også regtig. men hvis man vil låne penge skal man jo også betale tilbage. nu som jeg vil låne for at betale min gamle gæld med nogle af de penge jeg vil låne og rasten vil jeg bruge på evt. nyre bil og kørekort
    med venlig hilsen mus

    ps der er jo ikke alle der er ens vel

    #111296
    AnonymForfatter

    Det er bare en slags hjælpesite, som hjælper men at få sitet til at komme frem i Google. Det hedder søgetjenesteoptimering. Og det er blot bannere, der er på sitet fra forskellige finansieringsselskaber. Der er ikke tale om et finansieringsselskab, der låner ud til folk i RKI mv.

    Der er mange af disse sites rundt omkring, og fælles for dem er, at de blot er sat i verden for at få en placering i Google længst fremme. Det er faktisk usmageligt – og som jeg ser det, så snylter disse sites på de seriøse udbydere. Hvad skal vi dog med Google, hvis det blot er reklamelinks, der kommer frem.

    http://www.renteguiden.dk er også en sådan site, så lad være med at besøge den, menmindre du gerne vil kigge på reklamebannere. Det er kort sagt spild af tid.

    Der er kun en løsning med at være i RKI: spænd livremmen ind, tag noget overarbejde, lav en aftale med dine kreditorer, barber alle overflødige udgifter fra, tag mere uddannelse, så du kan få et bedre job, flyt til en billigere bolig, sælg bilen, tag en avisrute, lad være med at sætte børn i verden, du ikke kan forsørge osv. Og stop med at klynke, for der kommer ikke nogen, der forærer dig nogle penge. Når folk på SU kan leve i årevis på en “sten", så kan du sikkert også, og mange studerende har flere ekstrajobs, så hvorfor ikke også dig. Og prøv at spørge en selvstændig, hvor mange timer, der arbejdes hver uge. Flere har en arbejdsuge på 60-70 timer, og mange har endda aldrig fri i weekenden. Og lad være med at tro, at alle selvstændige er stinkende rige og tjener mange penge. Sådan er det ikke, og regner disse mennesker deres timeløn ud, så er den for mange på meget små beløb.

    Så kom videre og tag ansvaret for dit eget liv.

    #111300
    AnonymForfatter

    hej jeg er står på RKI, men hvordan kan jeg lån peng og vilken bank

    #111328
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk\’s retningslinier.

    #111342
    AnonymForfatter

    ja men jeg er pensionist og har 4 dejlige børn og en gæld som jeg ikke selv har siefte øv men gerne vil ud af med venlig hilsen mus

    #111346
    MichaelForfatter

    Hvem i alverden har så stiftet gælden hvis ikke dig selv?

    #111348
    AnonymForfatter

    mine x- kærster i mit navn øv men jeg vil ud af denne gæld jo før jo beder
    med venlig hilsen mus

    #111350
    MichaelForfatter

    Prøv lige at give en forklaring på, hvordan et lån (som jo skal betales tilbage) kan løse dine gældsproblemer?

    #111352
    AnonymForfatter

    min gamle gæld er ikke på så meget men jeg vil jo også jerne have noget andet ind min gæld ud af verden og så er der kun den nye gæld tilbage og det er samlet et sted og det gør det nemmere end det er nu. mvh mus

    #111354
    MichaelForfatter

    Du skylder 10.000 kr korrekt? Hvorfor er det lige så “besværligt" at betale dem af flere steder? Hvor meget er du istand til at betale hver måned?

    #111356
    fk2001Forfatter

    mus, jeg supplere lige op.

    x-kærester, 4 børn, pensionist, mand, gæld – og ønsker ny gæld til at betale gammel gæld og skal bruge resten til en bil og kørekort….

    I stedet for mybanker skulle du nok prøve http://www.psyknet.dk/ Jeg tror du har større chance for hjælp der.

    #111358
    MichaelForfatter

    Bil+kørekort løber hurtigt op i 40-50.000 alene hvis der ellers kan nøjes med en gammel faldefærdig spand (som koster godt i reparationer) – og så har vi ikke engang nævnt forsikring, benzin, vægtafgift osv, men det er jo ligegyldigt ikke også mus? Mus skylder 10.000 kr – sølle 10.000 kr, som hun nu vil udbygge betragteligt, selvom det åbenbart er MEGET svært at betale 10.000 kr. af

    Ring any bells mus?? Hvorfor bliver det her site ved med at blive hjemsøgt af folk uden penge, men masser af RKI-registreringer, som bare søger et nyt hurtigt lån?

    Det bedste råd jeg kan give til dig mus er: Luk computeren og internetabonnementet og brug pengene til at afdrage din fantastisk store gæld – her spilder du bare vores tid.

    Jeg håber faktisk, at mus’ indlæg er en spøg, for ingen kan da for h…. være så dum

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.