Hjælp til overtagelse af fordring på 188.000€

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • BrianWForfatter
    Indlæg
  • #95739
    BrianWForfatter

    Jeg søger hjælp til at finde en der vil overtage mit tilgodehavende i en plantage, plus de 10% af plantagen jeg ejer. Jeg har et tilgodehavende på 188.000€ og de andre ejere vil kun overtage mine 10% for en alt for lav pris og derfor leder jeg efter nogen der kan hjælpe. Jeg har ofte hørt, at der er mange der køber sådanne fordringer op som en investering. Men hvor finder jeg dem?
    Pengene skulle kunne blive betalt tilbage over de næste 5-7 år, men da har brug for dem nu til et andet projekt kan jeg ikke vente.

    #226228
    testForfatter

    Helt sikkert via at anonymitet indlæg på er forum.

    #226230
    morsdrengForfatter

    Hvilken type plantage? og hvor er den beliggende?

    Hvilken dokumentation har du for dit tilgodehavende hos og dit ejerskab til 10% af plantagen?

    Hvordan er ejerforholdet til plantagen? Er der tale om et aktieselskab eller anden form for selskab med begrænset hæftelse? eller er det et interessentskav som du ejer en del af sammen med

    Kan du fremlægge et godkendt regnskab som dokumentation for plantagens indtjening og soliditet? Hvis plantagen ikke ejes af et selskab med begrænset hæftelse, bør du også fremlægge oplysninger om de øvrige ejeres økonomiske forhold.

    #226232
    MichaelForfatter

    Seriøst morsdreng… kan du ikke se at det er et scam?? Ingen grund til at stille spørgsmål til noget som helst.

    #226234
    BrianWForfatter

    Hej Michael og Morsdreng.

    Det er ikke et scam på nogen måde. Det var ganske simpelt et spørgsmål om hjælp. Jeg ønsker naturligvis ikke udgive ejere og anden privat information i et forum. Men kom der noget konkret fra en der faktisk kendte til nogen eller noget, ville der komme dokumentation for alt og ikke i et åbent forum.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.