Bakskifte

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • MimadiForfatter
    Indlæg
  • #95490
    MimadiForfatter

    Hej
    Jeg er efter min kones død, kommet i svære økonomiske problemer. Jeg bor nu alene med min søn og har mindre end 1200 kr at leve for om måneden. Jeg her spurgt min bank om jeg kan få nedsat ydelsen på mit lån, hvilket de ikke vil være med til. Jeg er invalidepensionist og har ikke mulighed for at tjene ekstra. Jeg overvejer nu at få oprettet en NemKonto andet sted. Men kan min nuværende bank gøre udlæg i min søns børneopsparring hvis jeg ikke betaler lånet. Det er ikke fordi jeg ikke vil betale bare mindre.

    #222832
    testForfatter

    nej din søns børne opsparing er hans ikke din, så dine kreditorer kan ikke lave udlæg i den.

    Da du har en nemkonto i den nuværende bank mener jeg ikke du kan få en krav på at få en ny i en bank efter dit valg.

    Man kan kun ha en nemkonto.

    #222844
    MichaelForfatter

    Først og fremmest: Kondolerer

    Eftersom du ikke har mulighed for at forøge indkomsten er der jo kun én mulighed og det er at nedsætte udgifterne. Så du må jo gennemgå alt med en tættekam herunder ubehageligheder som flytning til billigere bolig og salg af bil hvis du har det. Der er ikke rigtigt så meget andet at gøre. 1200 kr/md kan du ikke fortsætte med resten af livet.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.