Norwegian Bank

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Indlæg
  • #225158
    kodenForfatter

    noget helt andet… hvordan får i et dagligdags liv til at fungere med 120 rejsedage?

    jeg har bare max. 14 dage om året er ved at blive idiot af det 🙂

    #225168
    testForfatter

    hvem siger jeg ikke er en idiot?

    #225172
    kodenForfatter

    🙂 det er nok en livsstil… ikke at være idiot men at have mange rejsedage 🙂

    #226460
    Saltaq QwreytForfatter

    Det tror jeg ikke. Jeg har søgt på flere banker.

    7. Erstatningsansvar
    Lån & Spar Bank A/S er erstatningsansvarligt, hvis det på grund af fejl eller forsømmelser opfylder aftalte forpligtelser for sent
    eller mangelfuldt.
    Selv på de områder, hvor der gælder et strengere ansvar, er Lån & Spar Bank A/S ikke ansvarligt for tab, som skyldes
    nedbrud i/manglende adgang til it-systemer eller beskadigelser af data i disse systemer, der kan henføres til
    nedennævnte begivenheder, uanset om det er Lån & Spar Bank A/S selv eller en ekstern leverandør, der står for driften
    af systemerne
    svigt i Lån & Spar Bank A/S’s strømforsyning eller telekommunikation, lovindgreb eller forvaltningsakter, naturkatastrofer,
    krig, oprør, borgerlige uroligheder, sabotage, terror eller hærværk (herunder computervirus og hacking)
    strejke, lockout, boykot eller blokade, uanset om konflikten er rettet mod eller iværksat af Lån & Spar Bank A/S selv eller
    dens organisation, og uanset konfliktens årsag. Det gælder også, når konflikten kun rammer dele af Lån & Spar Bank A/S
    andre omstændigheder, som er uden for Lån & Spar Bank A/S’s kontrol.

    #226498
    Mathias K.Forfatter

    Det er fuldstændigt ligegyldigt at de ikke dækker hvis du bliver hacket!
    Hvorfor?
    – Fordi du kun kan overfører dit indestående til din NEM-konto 😉

    Hvis din NEM-konto er hos en bank der dækker er du altså reelt dækket ind 😉

    #226792
    backslashForfatter

    Kontoen virker helt fint. Ingen problemer 🙂

    Indberetning til SKAT ifb. med årsopgørelsen (selvangivelsen) er nemt klaret. Bank Norwegian leverer alle rubrikker samt tal.

    Erklæring K skal I øvrigt ikke sendes med post til SKAT, den kan godt sendes til dem via TastSelv. Vælg blot “Andet vedrørende udland" – husk at skrive under.

    “Tak for den tilsendte erklæring. Den vil blive registreret snarest muligt. Dog er der ekstraordinær lang sagsbehandlingstid for øjeblikket.

    Venlig hilsen
    [Navn]
    SKAT “

    #231392
    Kaj MortensenForfatter

    Se under B, der kan du se de er med.

    #231588
    abeJAYForfatter

    Bemærk: Nye regler pr. 1/1-19. Nu dækker norske banker kun 100.000 Euro, for udenlandske kunder.

    https://www.bankenessikringsfond.no/norske-bankers-virksomhet-i-utlandet/norske-bankers-virksomhet-i-utlandet-article777-1247.html

Viser 8 indlæg - 31 til 38 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.