Reserveret beløb for køb der ikke gik igennem??

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Dorthe1983Forfatter
    Indlæg
  • #95354
    Dorthe1983Forfatter

    Hej kan nogle hjælpe mig med nogle regler eller forslag til hvad jeg ka gøre…. For ca 2,5-3 uger siden bestilte jeg nogle sko på nettet, pengene blev reserveret straks men en uge efter fik jeg en mail om at min ordre var annulleret da de ikke havde de varer hjemme som jeg havde bestilt…. De skrev at beløbet der var reserveret ville være tilbage på min konto om 3-5 bankdage….. Det var de ikke og nu efter at ha brugt mere end to uger med alt fra mail frem og tilbage med firmaet der siger de intet ka gøre da de ikke har “hævet “pengeneopkald og det er min bank der ka ordne retning ikke dem , har ringet til, skrevet og mødt personligt op i banken op til flere gange hvor de siger de ikke i hjælpe pg jeg ka først få mine penge penge til juli??!! Ka det virkeligt være rigtigt??? Har visa electron og min bank er Nordea… Please hjælp mig
    Dorthe

    #221442
    testForfatter

    Sakset fra danske bank
    “Hvorfor forsvinder reservationen ikke fra min konto?
    Du kan opleve at en reservation vedbliver at stå med status: ’Venter’, på din konto. Hvis en forretning glemmer at annullere en reservation, fx hvis varen ikke kan leveres, forsvinder den ikke fra din konto.
    Annullering af en reservation skal ske via den pågældende forretning. Kontakt derfor altid firmaet, og bed dem om at annullere købet og slette reservationen. “

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.