Ældrecheck

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AllankForfatter
    Indlæg
  • #95251
    AllankForfatter

    Kan jeg investere et beløb i mit barns ejendom, så mine likvider kommer ned på ca. 82.000, så vi kan få ældrecheck?

    #220344
    testForfatter

    Nej du ejer dem jo stadig. Der er socialt bedrag. Du kan forære dem til mig. Jeg betaler gladelig gaveafgiften og så kan alle de andre bare betale noget mere i skat for at vi kan få.

    #220444
    HalliHalloForfatter

    Nå, er det nu dig igen, Allank, der altid opretter dine indlæg dobbelt? Og om et spørgsmål, der ikke har noget med banker at gøre, og bliver stillet hele tiden herinde.

    Hvor mange penge drejer det da sig om?

    De fleste, der har omkring lidt mere end grænsen plejer jo nemlig nok selv at kunne finde ud af at regulere, så de altid er berettiget til “checken".

    Er i princippet ikke lovligt, men kan aldrig opdages af nogen myndigheder. Og man er vel lidt dum at have et indestående på 84.000 kr. på sin konto den 1.1., og så gå glip af 10.000 kr. ned i foret, når man kunne have brugt 2- 3.000 kr. på en god nytårsaften.

    Og husk 3/4 af samtlige pensionister er slet ikke berettiget til denne check, jeg tror kun det er godt hver 10., der kan få det fulde beløb.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.