Irakiske Dinar

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #95152
    AnonymForfatter

    Har været rundt i alle banker, desværre uden held. De køber/sælger ikke irakiske dinar. Er der nogen i dette forum, som tilfældigvis kender et sted, jeg kan sælge mine penge? 🙂

    #218494
    testForfatter

    kursen kan du se har

    http://www.valutakurser.dk/currency/showgraph.aspx?valutaid=287421

    tror du bare må tag det som en oplevelse og håber du ikke har for mange af dem.

    #229318
    Jesper S. KirkegaardForfatter

    Hej Lasse
    Hvis du stadig har dine Irakiske dinar, er jeg interesseret i dem.
    Hilsen Jesper (21209475)

    #229320
    morsdrengForfatter

    Uddrag fra debatreglerne

    6. Det er ikke tilladt at formidle lån/kreditter/indlån/forsikringer og lign. gennem Mybanker.dk’s debatforum. Ligesom det heller ikke er tilladt at udbyde/sælge varer. Det gælder såvel erhvervsdrivende som privatpersoner.
    Ved overtrædelse af ovenstående regelsæt, forbeholder Mybanker.dk sig ret til at slette de(t) pågældende indlæg uden varsel, og ved særligt grove tilfælde samtidig lukke for brugerens profil i det omfang, at det er muligt for Mybanker.dk at finde den pågældende.

    #229322
    Jesper S. KirkegaardForfatter

    Det er modtaget MORSDRENG

    #229328
    testForfatter

    Modtaget ? En militær mand måske. 🙂 ikke at der er noget som helst i vejen med det.

    Men af nysgerriged , hvad ville du bruge dem dem ? Er de ikke blevet nærmeste værdi løse?

    #229330
    Jesper S. KirkegaardForfatter

    Jo de er værdiløse, hvis man ikke er i Irak.
    Jeg kender en Irakisk familie som har inviterede os til bryllup (her i dk). Der er skik for, at give penge gaver og syntes det ville være sjovt, blandt andet at give dem nogle Dinar 🙂

    #229332
    testForfatter

    Lyder som en sjov ide, held og lykke med projektet. Alt godt til brudeparret og god fest.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.