Er IKANO bank OK ??? (bøvl med deres homebanking)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta og Google for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej, håber på lidt hjælp !
Har igennem de sidste par dage haft de sygeste problemer med at få oprettet opsparingskonto som ny kunde.
Deres homebanking opfører sig sygt, det meste af denne formiddag gik med det, da jeg endelig kom igennem
til support indrømmede han at det var hos dem problemet lå. Jeg lod ham forstå at det var uacceptabelt, han
påstod det var første gang han havde oplevet problemerne, og at nu til aften lovede han at det sku være løst.
Jeg kan så konstatere at problemerne fortsat er der 🙁
Mit spørgsmål er derfor: hvad erfaringer har I andre med banken og dens homebanking ????
(kan stadig nå at placere opsparingen andet sted, forventer ikke den slags bøvl, og slet ikke 2 dage i træk)
Mvh Henrik
Jeg har aldrig haft problemer med Ikano, så der må tale om et enkeltstående tilfælde, men du kan da også oprette en konto i en anden bank, hvis du ikke tør tage Ikano? Du bestemmer selv…….