er der nogen der kender økonomicentret?

Viser 14 indlæg - 106 til 119 (af 119 i alt)
  • Indlæg
  • #188834
    AnonymForfatter

    Når jeg læser alle de indlæg omkring Økonomicentret mellem nogen parter herinde, så tænker jeg hold da op.
    Ja det koster penge, at få rådigvning til at kommme ud af sine problemer, og det er små penge i forhold til hvad en advokat koster.

    Jeg får det indtryk af, at folk som er gået ned økonomiske forventer at få gratis rådgivning, jamen det kan I da også få hos forbruger styrelsen.
    Men her skal I blot tænke på, at når dine aftaler er på plads med dine kreditor så står du på egne ben.
    Forbruger styrelsen tager ikke hånd om dig igennem forløbet og hvis din vaskemaskine eller bil går i stykker, ja så har du ingen mulighed for at låne.
    Det sikkerhedsnet giver økonomicentret, da de fungere som en bank.

    Jeg synes det er beklageligt, at læse jeres mange indlæg og for mig virker det som at I kun har nej hatten på.
    Jeg synes I skal tænke på alle de familier som Økonomicentret trods alt har hjulpet igennem 17 år.

    Jeg og min familie kan glæde os over, at vi om 3 år har betalt så meget af at vi igen kan begynde at have det sjovt og ja det har da været hårde år men husk en ting man er tit selv skyld i sin dårlige økonomi inkl. undertegnet.

    Jeg vil med dette indlæg anbefalde økonomicentret for de gør sku meget for dig hvis du selv ønsker det og ja du er ndøt til at samarbejde man kommer ikke sovende til at blive gældfri.

    Jeg vil slutte af med at sige, at jeg ikke er ansat i økonomicentret kun en tilfreds kunde.

    Hilsen
    B.J

    #189714
    AnonymForfatter

    Hej kunne se nogen havde fået hjælp med hensyn til Økonomicenteret, jeg kunne godt bruge noget hjælp, nogen det ved hvem der kan

    Vh Sabrina

    #193582
    AnonymForfatter

    Hej

    Der bliver snakket om TBEA, Hvad er dette ?

    #193584
    AnonymForfatter

    Vi har også i forbindelse med optagelse af et lån i Helgenæs sparekasse underskrevet en Tillidserklæring som gælder i 5 år. Er der nogen som ved hvad der sker hvis man bryder den ?

    #193588
    testForfatter

    Det står vel i aftalen, en tilifserklærner er ikke nogen fast form.

    Men det lån forfalder nok til indfrielse hvis du bryder aftalen.

    #195648
    AnonymForfatter

    hej Mathies Kjæmpe er du kunde hos ØC nu

    #195834
    AnonymForfatter

    Jeg er kunde hos ØC og kan slet ikke vente med at komme ud af det…

    Jeg har opsagt samarbejdet med ØC, da Helgenæs medgav at hvis jeg kunne betale mine afdrag som aftalt, kunne jeg uden problemer komme ud. Men efter en samtale mellem ØC og Helgenæs skulle der pludselig en garanti fra min nye bank til… Det hele stinker… Jeg betaler en krig hver måned for deres “hjælp" og sandheden er at jeg nu skylder 200.000 mere end da jeg gik ind i ØC, som skulle have mig ud af min økonomiske situation.

    Jeg kan placere de 80.000,- af pengene, men der burde jo være betalt et betydeligt afdrag de seneste par år, men jeg kan virkelig ikke finde det…

    Jeg har flere gange spurgt efter at se min sag derinde, men har fået afslag.

    Vil da helt sikkert kontakte Merkur nu og fortælle at jeg har opsagt min aftale med ØC og bede dem flytte min nem-konto…

    Har ikke mødt meget andet end modstand fra ØC, samt kan jeg fortælle at jeg har haft adskillige (min. 10) forskellige “rådgivere" de 3-4 år jeg har været med.

    Kan ikke anbefales på nogen måde, hvis man kan se andre veje, så gør det endelig.

    #195838
    AnonymForfatter

    Mathias, jeg skrev flere gange til Helgenæs og ringede for at høre om muligheden for at forsætte som kunde, hvis jeg opsagde mit samarbejde med ØC… det krævede nogle gange med fik til sidst at vide at hvis jeg betalte mine afdrag, var det intet problem…

    Men efter deres fælles samtale, har ØC vist banket til Helgenæs, som nu kræver en garanti fra min nye bank, hvilket de jo ikke på nogen måde vil gå med til…

    #196722
    AnonymForfatter

    jeg kan give min 100 procent støtte til økonomicenteret i århus, vores meget dårlige økonomi og et dårligere helbred med rigtig mange nervetabletter på grund af kreditore og økonomien, men fra dag et hos økonomicenteret blev sitiuationen en helt anden og kort tid efter var nervetabletter ikke nødvendige mere, MEN det er helt klart at der er visse MEGET RIMELIGE regler der skal overholdes, de der klager over økonomicenteret har IKKE overholdt disse regler, som feks at skifte nem kontoen over til en anden bank, det er da klart at når økonomicenteret ikke har rådighed over nemkontoen, kan de ikke styre økonomien – på grund af sygdom og andre ting har vi ofte måttet bede om extra, VI HAR ALTID FÅET DET VI HAR BEDT OM
    både min kone og jeg har det i dag efter ca 10 år hos økonomicenteret rigtig godt OGSÅ økonomisk
    takket være økonomicenteret
    min kon og jeg kan MEGET VARMT ANBEFALE økonomicenteret

    #196742
    AnonymForfatter

    10 år til min. 1250,- om måneden… Plus extra for hvert opkald eller mail du skriver… Samt opgørelse hvert år fra deres revisor… Men lad os holde os til de 1250,- i 10 år!! 15000.- om året 150.000,- på 10 år…. Der er kun 1 her der griner hele vejen til banken… De penge kunne være brugt undervejs til at betale kreditorer, eller måske en “lille" ferie med konen.
    Og de 150.000,- er jo minimum af det du har betalt. Chokerende!! Godt jeg er ude nu!! Føles helt fantastisk!!

    #201546
    AnonymForfatter

    Jeg kender økonomicenteret i Aarhus, og dem kan jeg overhovedet slet ikke anbefale. De spinder guld på gældsramte danskere, og bagefter står man lige så skidt i det som man gjorde inden man kontaktede dem + man er en del fattigere.

    #201548
    AnonymForfatter

    Jeg har været i økonomicenteret i flere år, og min økonomi er stadig kaos. Jeg vil aldrig nogensinde anbefale øc, nu vil jeg ikke være kunde hos dem mere. Jeg skal betale 3000 kr for at slippe for dem igen. Og i de år jeg var hos dem tog de 1500 kr om måneden for at hjælpe mig. Jeg er stadig forgældet, og skal stadig stille i fogedretten. Nej hold dig endelig fra dem.

    #201550
    AnonymForfatter

    Jeg har forsøgt din strategi Vibeke, den virker ikke. De kunne desværre ikke hjælpe mig uden at få lov af Helle Swyrtz. Kors hvor er jeg træt af dem.

    #202788
    AnonymForfatter

    Vi kom ud fra Økonomi Centret uden at betale et gebyr.
    Vi var hos dem i 6år, uden at de forhandlede vores gæld ned.
    De fik samlet de lån vi havde til et stort hos Helgenæs sparekasse, med en meget høj rente.

    Vi brød samarbejdet fordi de ikke ville betale husleje mere og andre ting, men der var til at de kunne tage deres gebyr på 1500,-kr og til lånet hos Helgenæs sparekasse.
    Jeg havde en gevaldig disksution med Helle Swyrtz, som var rigtig flabet i telefonen.
    Og derefter besluttede vi at tage vores økonomi i egen hånd, når nu de ikke kunne finde ud af det.
    Det hører også med til sagen at jeg fik lidt erstatning fra en arbejdsskade, som gjorde at vi kunne rette lidt op på det de havde kørt ned i sænk.

    Hold jer endelig væk fra Økonomi Centret i Århus, de tjener kassen på jer og udnytter det.
    Fatter ikke hvordan Tv3 kan have en svindler som Jan Swyrtz med i deres programmer.

Viser 14 indlæg - 106 til 119 (af 119 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.