er der nogen der kender økonomicentret?

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 119 i alt)
  • Indlæg
  • #188604
    AnonymForfatter

    OK! Så hjælper du ikke længere folk “mod betaling" til, at komme ud af Økonomicenteret – kan jeg forstå 🙂

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188606
    AnonymForfatter

    Det tror jeg ikk jeg nævnte noget om.

    #188608
    AnonymForfatter

    Kære Ronni!

    Det er også et skridt i den rigtige retning 🙂

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188612
    AnonymForfatter

    Du er kun ude på at tage deres penge – hvilke de ikke har for mange af – skam dig! Jeg håber de læser dette og fravælger dig – desværre!!!

    De kan jo læse vores tidligere korspondance!

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188614
    AnonymForfatter

    Jeg han ikke se nogen grund til at svarer på spørgsmål fra dig , jeg føler mig svinet til
    Af dig , jeg hjælper folk ud på den eneste ordentlige måde, og du skal vist ikke vuderer om det er skidt elle godt skridt.
    Jeg følger bare reglerne , hvilket du nok ikke gør.

    #188616
    AnonymForfatter

    Jep , det er korrekt , og så har jeg 2 ting til dig.
    Alle de klienter jeg taler med ønsker og afslutte på en god måde, så jo op til dem at vuderer
    Hvad de vælger , hjælper kun dem der kontakter mig.

    2.
    De samtaler du henviser til , de er anmeldt for chikane mod mig
    Hvilket jeg ikke vil finde mig i.

    Jeg har brugt rigtig meget tid på at hjælpe de mennesker der
    Har kontaktet mig.
    Så vil gerne bede om en ordenlig tone TAK.

    #188622
    AnonymForfatter

    Nu skal jeg fortælle dig om en god tone 🙂

    Jeg stoler ikke på dig over en dørtærskel – desværre!

    Nu stopper festen! Jeg har ikke på måde trådt på dig på nogen måde! Jeg har sagt at det er for dårligt at kræve penge fra folk på denne hjemmeside! – det håber jeg de læser 🙂
    Jeg synes personligt ikke du er kompetent til at råde nogen – sorry! Hvis du angiver mig viser det jo kun to ting: 1. Du kan ikke klare kommunikationen alene. 2. Du er bange for at midste dine “kunder fra Økonomicenteret" som du kræver et beløb fra – som de kunne gøre selv – uden at betale!!! Jeg ved ikke hvem der sidder bag denne profil – men jeg ville skamme mig!!!!!

    Hilsen Vibeke Ollsen.

    #188624
    AnonymForfatter

    Det er da utroligt. Jeg har ikke modtaget nogen penge fra nogen, og kunne da godt tænke mig at høre , hvorfor du ikke stoler på mig. Og iøvrigt har jeg ingen kunder fra ØC, der er bare nogen jeg har hjulpet ud af ØC.

    #188626
    AnonymForfatter

    Og Vibeke , så syntes jeg ikke du kan vuderer om jeg kan hjælpe andre , jeg følger reglerne, er mere i tvivl om du gør.

    Men hvis det er et problem så kan du da bare hjælpe dem, men din model , det er jo dig frit for
    du skal bare huske at de mennesker du hjælper ud , de skal jo osse ha mulighed for at komme vider
    , tror du at nogen pengeinstitutter ønsker dem som kunder , hvis man løber fra aftalerne.
    Så du overtager da bare her, hvis din model er bedrer.

    #188628
    AnonymForfatter

    Fint – Jeg siger heller ikke at du ikke må hjælpe nogen ud af Økonomicenteret! Men at tage betaling for det – de selv kan – ja det er bare ikke i orden! Vi er selv kommet ud af Økonomicenteret “uden betaling" og ønsker at give det videre – sorry!!! Og ja vi har opbakning fra både Merkur og vores økonomiske rådgiver!!!

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188630
    AnonymForfatter

    Vi har stadig vores Nemkonto i Merkur Bank – hvor vores løn går ind – og vi har fuld rådighed over det 🙂

    #188632
    AnonymForfatter

    Jamen det er jo super , men jeg hjælper folk ud på en ordenlig måde , man kan ikke bare
    Løbe fra en aftale.
    Og iøvrigt så har jeg på intet tidspunkt taget betaling for min hjælp , korrekt , så har jeg slået noget op
    Herinde , men som sikkert osse ser , så er der ingen kommentar.

    Så i morgen skriver jeg et opslag herinde , at
    Jeg føler mit arbejde blir misfortolket , og derfor ikke ønsker at hjælpe
    De mennesker der er hos ØC længer , for sådan nogen som dig
    Ødelægger det for de mennesker, som har brug for hjælp , jeg vil ikke finde mig i
    Den behandling fra dig.

    SLUT HERFRA.

    #188638
    AnonymForfatter

    Du er simpelthen latterlig! Du kan gøre hvad du vil. Jeg håber bare at folk ser dig som en pengemaskine – mere en det er en hjælp! Du har hjulpet så mange mennesker? Jeg håber inderligt, at Økonomicenteret ser dig som en gave :-)Du skal bare ikke frarøve folk penge – hvor de selv kan komme ud af det – fy skam dig!

    Nu må vi se hvem folk tror på – ikke????

    Hilsen Vibeke Olsen.

    #188642
    AnonymForfatter

    Lige nødagtig.

    Vil jeg da glæde mig til.
    Og jo gør lige hvad der passer mig.

    Du mistror mig åbenbart for ikk at hjælpe.
    Og kan ikke se hvad ØkonomiCenteret skulle føle mig som en gave for ????????

    Og latterlig , hva mener du med det. ?????

    #188650
    AnonymForfatter

    Hej alle.

    Der er åbenbart nogen der mistolker mit arbejde med at hjælpe folk
    I deres økonomiske forhold af forskellige art.

    Jeg føler mig tilsvinet , latterlig gjordt af bruger.

    Derfor har jeg besluttet ikke at jeg ikke længer står
    tilrådighed herinde længer, jeg har hjulpet mennesker ud af deres økonomiske forhold
    På en pæn og ordenlig måde , hvilket nogen syntes er for meget.

    På bagrund af det ønsker jeg ikke at blive kontaktes længer

    Ronni.

Viser 15 indlæg - 91 til 105 (af 119 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.