er der nogen der kender økonomicentret?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 119 i alt)
  • Indlæg
  • #169124
    AnonymForfatter

    Hej Maxi

    Du/ i står godtnok i en knibe.
    Jeg syntes at du skal skrive mig en mail med nogen flere konkrete oplysninger i den her sag på mail som før skrevet her på siden ronnihansen@live.dk , kan jo desværre se at der er nogen som aldrig har stået som i gør, svare som de gør, og det er ikke fair.

    mvh Ronni

    #169126
    AnonymForfatter

    maxi 2 vil dog be dig lige lave et kort indlæg hvor du lige skriver dit navn på denne side med fornavn, så jeg kan se at det er den rette person der skriver mail til mig……

    #169140
    AnonymForfatter

    hej halihalo det er altid svært når man står med store økonomiske problemer. man læser en brochure og da man er langt ude læser man nok ikke helt hvad det står . man tror jo alt bliver godt men når man skal tjene 60000 kroner ydelse på et år tror jeg der er noget galt for ydelserne bliver ved med at komme man får ingen informationer ingen mail mht. sagen. får et rådigshed 4400 for to personer skal dække mad, tøj, tandlæge,fysiopi,kørsel til dette også gaver dette kan ikke lade sig gøre.har læst at d har prøvet at politianmelde folk dette kan da ikke have sin rigtig.vores liv har aldrig været så slemt som nu.men sprgsmålet var også om nogen kender en bank der vil have os selv om man er i rki. vores tidligere bank skylder vi men har en aftale med kr. hver mdr.

    #169162
    AnonymForfatter

    hej Maxi2.

    Alle menesker i Danmark har ret til en nemkonto, de kan dog kræve at du ikke må oprette PBS betaling i netbank, så prøv at kontakte en bank og fortælle om jeres krise pt.

    Dog vil jeg lige svare på dit spørgsmål vdr Økonomicenteret vil politianmelde jer hvis i har lån hos ØC, jer har en af deres tidliger kunder hos mig, og kan kun bekræfte at de 100% sikkert vil anmelde jer for bedrageri, og de kører sagen til døren uden og blinke . Hvis i har lyst, så send mig en mail som jeg tidliger har nævnt her på siden…..

    #169714
    AnonymForfatter

    Hej… Jeg har været i økonomi centeret i ca 2 år, jeg startede med at stå der med min kæreste.. Vi kom i øko vanskeligheder da vi fik bygget om på huset, efter vi havde set programmet luksus fælden fandt vi dem på nettet og meldte os til dernede… Da jeg flyttede i lejlighed sagde de til kommunen at jeg sagtens kunne klare det økonomisk, med den lejlighed jeg skulle have.. Jeg er på sygedagpenge og har to hjemmeboende børn.. Jeg flytter ind og efter det er alle betalinger stoppet og det er ALT… Pladerne blev taget af min bil, ikke betalt forsikring og vægt afgift. Strøm lukket for to gange det koster så knap 800 kr at få åbnet for ekstra.,det måtte jeg så bøde for, nu er jeg blevet sendt til Fogeden, da de ikke har betalt husleje i to måneder.. Intet er betalt overhovedet.. Kommunen er rystet da de jo har mail fra øko centeret om at de skulle stå for det hele… Jeg har sagt det op dernede nu og det har kostet mig lige omkring 8000 kr at opsige foruden de 1250 kr de har taget om måneden for at lave total rav i
    Min økonomi.. Hvad gør man.. De siger til kreditorer de ikke kan betale noget når der ikke går noget ind. Der er gået ca 16.000 kr ind om måneden, hvor mon de penge er henne.. Mit rådighed har lagt på mellem 2 – 3000 kR om måneden det er til tøj, tandlæge, mad og Tlf plus tv antenne. . Hmmm mon der er andre der kan klare det til e n voksen og to børn.. Hvad gør jeg i den her situation??? Lotte

    #169718
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg synes, I der er blevet snydt af dette svindlerselskab skal melde dem til politiet. I har jo papirer på, hvad de vil gøre for jer og det er let at se, at intet er gjort.

    Prøv at tale med den lokale retshjælp og bed dem om hjælp til at få knaldet dette selskab.

    De bedste hilsner fra Marco

    #169722
    AnonymForfatter

    Hej..
    Ja jeg havde tænkt mig at gå videre med det her, da jeg jo er blevet stillet endnu mere dårligere end jeg var, økonomisk.. og hvor er det lige mine penge er forsvundet hen?? ville jo være skønt hvis vi var flere om det, så var det måske nemmere at få sat en stopper for det..
    Det mest pudsige i det her er at min eks kæreste står alene i huset, og har også indtægt af sygedagpenge, men pludselig kan han sidde i huset og få en masse hjælp fra dem plus han lige har købt bil.. da vi boede sammen ville de ikke hjælpe en pind.. vi er begge røget i rki nu, så der er ingen forskel i det.. hvad pokker er der lige af forskel lige pludselig.. da vi begge tjente en pæn stor løn gik det pommern til??? jeg undrer mig..

    #169752
    AnonymForfatter

    hej med dig jeg kan ikke huske din navn men hvorfor skulle du betale 8000 kr. for at komme ud af økonomic. vi står nu nu i denne situation at vi har betalt ca. 300000 i feb mart måned i denne måned var der 5000 kr til der timløn dette fortalte de ike noget om der ikke betalt kreditoere i feb og marts måned da de sagde at de ville spare penge op til kreditorer og de fortalte at dette havde aftalt med kreditorer men dette var ikke rigtig vi ville nu gerne ud af økonoc. men nu skylder vi 4100 kroner pr nu og der er stadig ikke penge til kreditor. deres aftaler var så store at der ikke er penge til os men de får deres hurtiglån tilbage promte. hvem vil præcise fortælle hvem der er dumme er det os elle er det økoc. der er dygtige . pr, feb kunne vi ikke følge vore budget på net bank de mente at vi ville blive forvirret over alle deres mærkelige penge overførelser. og spørger man siger de at vi ikke behøver at se på vores budget det ordner de men dette kan man ikke stole på der kommer altid ekstra udg. på. jeg håber at du gider og fortælle mig hvilken post du måtte betale før du kunne komme ud af økonoc. hilsen maksi2

    #169754
    AnonymForfatter

    Hej Maksi2.
    Du spørger om hvad den bruger der nævner at det kostede 8000 kr at komme ud af ØC, det er formentlig gebyr for konsulent bistand, dvs opgørelse i forbindelse med ophørt samarbejde med ØC.

    Ja det er svært og genmenskue deres ØC gebyr, som skrevet før her på siden, så ved de det ikke selv, jeg taler af erfaring, da jeg er rådgiver for 3 af deres tidliger kunder, bland andet en af dem der har skrevet her på siden.

    MEN HVIS NOGEN HAR BRUG FOR HJÆLP VDR DETTE SELSKAB ….ØKONOMICENTERET AARHUS….. SÅ ER I VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE MIG PÅ FØLGENDNE EMAIL. ronnihansen@live.dk.

    MVH Ronni

    #169784
    AnonymForfatter

    Hej Maxi…

    Ja det er højst sandsynlig nok div. gebyrer osv.. det fremgår ikke på nogle mail eller papirer.. men omkring 8000 kr tog de, plus de 1250 kr de skal have for at lave diverse aftaler med kreditorer.. det kan jeg så fortælle de ikke har gjort på noget tidspunkt for mig eller min eks, dette har vi selv gjort.. så de skummer faktisk de penge for ingenting.. pt. er jeg så gal over at stå i den her situation, jeg skal fraflytte lejlighed, osv i det e ikke har betalt husleje i 2 måneder og intet andet.. kommunen har sågar haft kontakt med en derfra for at høre om jeg havde råd til at sidde i lejligheden inden jeg fik den, hvortil de svarer at det kunne jeg sagtens??? de mail er gemt på kommunen, mit held.. og de har tjekket at alle de penge jeg har skulle have i form af bolig sikring, børneydelser og børnebidrag, sygedagpenge er gået ind altid.. de påstår overfor udlejer at de ikke kan betale når der ikke går noget ind?? hvis der ikke går noget ind, hvor er alle mine penge så henne????

    Ronni jeg sender en mail til dig..

    #169810
    AnonymForfatter

    Det er du meget velkommen til, jeg afventer din mail. Ronni

    #170058
    AnonymForfatter

    er der nogen som kender økonomicenteret?

    #170060
    AnonymForfatter

    hej

    kan du uddybe det lidt mere da jeg er blevet udsat for det samme

    #170064
    AnonymForfatter

    Hvem er denne Ronni, som gerne vil hjælpe alt og alle?
    Gør du det for dine blå øjnes skyld?

    #170072
    AnonymForfatter

    Denne Ronni er bare en der har stået i samme situation som alle jer der har problemer med ØkonomiCenteret, jeg har dog ikke været i deres klør, men i en økonomisk klemme for flere år siden, så jo hvis det skal lyde , så jo , bare hjælpe, jeg har hjulpet 2 af ØC kunder vider for dem selv . Ronni

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 119 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.