Arbejdernes landsbank

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94961
    AnonymForfatter

    Hej her inde.
    Jeg står skulle bruge nogle penge, der jeg kunne se der var overskud. Ringer for at høre om det kan flytte dem fra budget til min tjekkonto. Dr får jeg af vide at de ikke vil hjælpe mig fordi jeg står i RKI. Kan en bank virkelig godt nægte at flytte MINE PENGE.

    #215520
    HammerenForfatter

    ja

    #215522
    HalliHalloForfatter

    Nej, det må de ikke nægte dig, såfremt du ikke skylder banken noget. De mener det jo nok i en god mening, så der er penge til dine fremtidige udgifter, såsom husleje.

    Spørg banken endnu engang om det ikke er dine egne penge og hvorfor de nægter det. Få det også på skrift.

    Samme spørgsmål er stillet et hav af gange før.

    #215544
    testForfatter

    Du er uden tvivl sat under administration af banken da du ikke kan styre din økonomien. Tror banken gør dig en stor tjeneste ved at begrænse dit forbrug. Når du er i rki må der skyldes at du har misligeholdt gæld. Så lydt nu til banken. De prøver at hjælpe. Alternativ er nok at du kan finde en anden bank og se om de vil ha noget med dig at gøre.

    #215556
    thsvForfatter

    Mon ikke banken i fællesskab med dig har udregnet hvor meget der skal overføres til budgetkontoen, for at alle regninger kan blive betalt.
    I nogle måneder vil der derfor være penge på denne konto, mens den på andre tidspunkter er helt tom.
    Hæver du derfor penge nu kommer de til at mangle senere.

    Vær kun glad for at banken hjælper med at holde orden i dine pengesager, noget du åbenlyst ikke kan klare selv, siden du kom i RKI.

    #215566
    AnonymForfatter

    Hvis du står i RKI er der vel nogen du har glemt at betale… så det jo faktisk ikke dine penge længere vel?

    #215594
    HalliHalloForfatter

    Nu kan man jo godt komme i RKI uden at have glemt at betale, da der er mange andre grunde til dette uden at jeg skal begrunde dette nærmere.

    Selvfølgelig er det da “skoven85″s penge uagtet RKI og hankan i princippet frit disponere over dem.

    Skoven85: Kunne du ikke afslutte din tråd med at oplyse hvad der er kommet ud af din lille sag med AL?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.