Børneopsparing i Aktier

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • kaminskyForfatter
    Indlæg
  • #94955
    kaminskyForfatter

    Nogen der ved hvor man får et fornuftigt afkast på danske aktier i en pulje. Der jo både Nykredit Nordea Jyskeinvest Danske invest.
    Jeg ønsker også at prisen skal være fair. Danske invest vil have 1,85% det synes jeg er dyrt. Mvh Martin

    #215470
    OBSForfatter

    En mulighed kunne være at åbne et aktiedepot for mindreårig hos Nordnet og så investere pengene i en investeringsforening. Nordnet tager ikke andre gebyrer end kurtage for de handler som gennemføres, men der skal selvfølgelig også betales omkostninger i den eller de pågældende investeringsforeninger. Investerer du i passivt forvaltede foreninger kan de årlige omkostninger bringes ned til omkring 0,6-0,7%.

    #215472
    kaminskyForfatter

    Har købt aktier i et alm depot og overvejer at købe mere og bare få de 2% på børneopsparingen. Man kunne også gå all in for alle midler, jeg har bare svært med at betale knap 2 % for at få børneopsparingen med ind i aktier.

    #215536
    HalliHalloForfatter

    Ja Kaminsky, Danske Invest er alt for dyre, så du skal vælge Nordnet i stedet, som også anbefales.

    #215540
    kaminskyForfatter

    Nordnet tager ikke børnopsparinger. Danske bank koster 0.11% mere end det jeg har valgt.

    #215542
    OBSForfatter
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.