Santander Plus 0.9% 30 dages binding – bedst?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94928
    AnonymForfatter

    Umiddelbart bedste mulighed for en opsparingskonto uden risiko og binding? 30 dage er ikke binding i mine øjne.

    Har op mod en halv million fra udløbne opsparingskonto som står til 0% i øjeblikket. Er ikke interesseret i at binde dem igen til den rente der tilbydes og aktier tror jeg ikke på som situationen er nu.

    Nogle bedre ideer end Santander Plus?

    #215060
    MichaelForfatter

    Næ, Santander er bedste alternativ i den kategori

    #215084
    thsvForfatter

    Du skal ud i 2-3 års binding for at opnå bedre rente og selv der er renten kun marginalt bedre.
    Ifølge Mybanker.biz kan du opnå 1,35% i rente. Kræver dog mere end dine 700K i opsparing, ved 500K tilbydes blot 1,0%…

    Og ved blot 500K i opsparing kan du kun opnå 0,7% via Mybanker ved et års binding eller kortere.
    https://www.mybanker.biz/banker/statistik/

    #215106
    HalliHalloForfatter

    Er der nogen rentegevinst ved at vælge Norge eller Sverige, jeg ved der er nogen herinde, der ofte spørger om de 2 lande?

    Kursrisiko vil der jo altid være, men kan gå i begge retninger.

    #215130
    thsvForfatter

    Jeg skal åbenbart være glad for min Højrente 31 via Basisbank, der stadigvæk giver 1,0% i rente.
    Og kan løbende indsætte yderligere.

    #215132
    AnonymForfatter

    ja

    #215142
    HalliHalloForfatter

    Ja, basisbank er en rigtig god bank, som jeg varmt kan anbefale.

    Når selv LOLLE-SKRIBENTEN alias Thsv har den, så kan det aldrig gå helt galt, da han altid meget prisbevidst.

    #215774
    økonomiamatørenForfatter

    Jeg står i samme situation og vil gerne høre, hvilken løsning du valgte og hvorfor.

    Mvh
    Ole

    #215778
    AnonymForfatter

    Valgte Stantander 30 dages binding 0.9%
    Har også byttet mit mastercard ud til Santander uden årlige gebyr og ubrugelige forsikringer.

    De gebyr og renter bankerne byder os idag er ikke godt nok. Derfor flytter jeg til bedste bud selvom det er relativt små penge det drejer sig om. Så kan de lære det. De skal ihvertfald ikke tjene penge på mine spare kroner

    #215840
    HalliHalloForfatter

    Det var godt Thomas, men er du ikke bange, når banken ikke har en selvstændig konto, man skal overføre til. Har forstået at indskud “kører" over en anden bank.

    Jeg nævner det bare, fordi mange herinde tidligere har skrevet, at de er meget bekymrede.

    #215844
    AnonymForfatter

    Living on the edge

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.