Overførsel fra udenlandsk konto

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Anders (120)Forfatter
    Indlæg
  • #94825
    Anders (120)Forfatter

    Hej!

    Jeg er interesseret i gebyrer for overførsel fra udlandet til en dansk konto. De banker, jeg har kigget på, tager et gebyr (omkring 50 kr.) Er der erfaringer derude med banker, hvor dette er billigere?

    På forhånd tak!

    Anders

    #213896
    testForfatter

    I afsender banken eller modtager banken ?

    #213900
    Anders (120)Forfatter

    I modtagerbanken. Jeg modtager af og til honorarer på ca. 300-500 kr., og der synes jeg, at et modtagegebyr på 50 kr. er ret stort. Så jeg leder efter en måde at modtage små beløb på uden et så stort gebyr. Tidligere modtog jeg checks med posten, men det er jo bøvlet at skulle ned i banken og indløse.

    #213908
    AnonymForfatter

    Jeg ovf. meget store beløb, vil ikke skrive her hvormeget fordi en “trold" er konstant nysgerrig, alle ved hvem denne “trold" er, tror han er lønnet ansat af MB, men jeg betaler kun 15 kr for en sepa-ovf. ovf. jeg om morgenen er pengene på kontoen i DK om eftermiddagen kl 15:00

    #213912
    testForfatter

    Prisen på modtagelse af overførsel ser ud til at være steget voldsomt siden jeg brugte det. Prisen afhænger også af hvilken valuta du modtager i og land. Der virker lidt som en jungle, gad vide om Paypal kunne være billigere?

    Beklager at jeg stillede et uddybende spørgmsål uden at ha et egentligt svar. Har tidligere brugt scandiabank og siden danske bank men de tager i dag mellem 10-5o kr for at modtage penge så godt jeg ikke har der behov mere.

    Whiskey er det stof myter er gjort af, jeg er ening i at halihallo er en trold men hvem han/hun er ved jeg ikke. At mybanke sku ha ham ansat tvivler jeg på. Det er snare morssuredreng de betaler. Sikkert for lidt så sur han er.

    Der er i øvrigt niger whiskey tidligere har diskuteret skål

    http://www.mybanker.dk/debat/privatoekonomi/5510-billigste-overfoersel-til-udlandet

    #214158
    HalliHalloForfatter

    Så har trollen “Whiskey" skiftet pseudonym igen efter tidligere har ytret sig under navnene: BoSol, Jet45 og Carlsjul.

    Den anden Mybankertroll “test" alias “grænseoverløberen" er nu vendt tilbage efter at have været tavs siden primo december, og er i det små begyndt igen at reklamere for Danske Bank, så han har nok særaftale med denne bank om kun at betale 10 kr. for en EU-betaling, hvor alle andre må betale hele 20 kr.

    Til spørgeren: Kig i bankernes prislister, så får du oplyst den helt rigtige pris, og den afhænger igen af om det er en EuBetaling eller til/fra et land, der ikke er EU-Medlem.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.