Ingen hjælp

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Claus Holm (1)Forfatter
    Indlæg
  • #94772
    Claus Holm (1)Forfatter

    efter et overfald, en fyring og en skilsmisse, står jeg rigtigt dårligt er i RKI.
    Der er ingen hjælp at hente i banker.
    Mine penge går ind i banken hver d. Føste men ingen hjælp.
    Det er ikke mange penge i dag 250000kr men for mig er det lige nu.
    Tænk at der ikke er hjælp.

    #213204
    MichaelForfatter

    Hvad skal banken gøre for dig? Betale din gæld?

    #213206
    Claus Holm (1)Forfatter

    Nej det skal de ikke, men kunne man låne til det i banken og kun betale et sted

    #213208
    thsvForfatter

    Det skulle du ærligt have tænkt på inden du stiftede gælden!

    Hvorfor skal en privat virksomhed (banken) være den barmhjertige samaritaner, blot fordi du har dummet dig og gældsat dig?

    #213220
    HalliHalloForfatter

    Kære Claus Holm

    Det var da nogle meget grimme begivenheder, du har været udsat for, så nu kan det da snart kun gå fremad for dig.

    Jeg vil tillade mig at krydse fingre for dig, og jeg kan endvidere se i min krystalkugle, at der snart vil indtræffe noget meget positivt for dig.

    Bare ignorer de 2 “LolleTroldeMænd", de kan kun være nedladende overfor folk, der ligger ned. Nu har de skrevet herinde i snart 10 år, og altid det samme fremfører.

    #213242
    Claus Holm (1)Forfatter

    Hej tak for det og ja tro mig den sidste gider jeg ikke at svare.

    #213282
    HalliHalloForfatter

    Hej Claus Holm, nej det regnede jeg heller ikke med, men enhver læser kan nok selv regne grunden ud.

    #213300
    AnonymForfatter

    Jag tror att många redan känner mig om vet den politiska och sociala nivån.
    Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja särskilda lån på kort och lång sikt från 2.000kr till 980.000kr till någon seriös person som söker lånet. 3% ränta per år beroende på hur mycket som betalas eftersom jag inte särskilt vill bryta mot ocker lagen. Du kan betala över 3 till 30 år beroende på det maximala belopp som lånats ut. det är upp till dig att månatliga betalningar. Jag frågar bara certifierade handskrift och även vissa delar levereras skuld.
    Kontakta mig här är min e-post: miss.ilie.angelica@gmail.com

    #213318
    HalliHalloForfatter

    Endnu et ulovligt indlæg, Whiskey

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.