Sparnord puljeinvestering.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94755
    AnonymForfatter

    Hejsa

    Jeg har samlet mine små-pensioner, fra diverse småjobs hos Sparnord. De anbefaler, naturligvis, at de forestår pleje af investeringerne, gennem deres puljeinvest.

    Jeg er rookie på det her område – og jeg kan ikke vurdere om dette er den bedste løsning – eller hvor dyrt det egentlig er.

    De små pensioner løber op i små 100.000,-, så det er ikke alverden.

    Hvad er jeres erfaringer med sparnord puljeinvest? Ville det være bedre, at flytte hele pivtøjet til Nordnet, hvor jeg har mine andre aktieaktiviteter og evt. købe Superfonden?

    Mvh

    #213062
    HalliHalloForfatter

    Det er det eneste rigtige i dit tilfælde at vælge NORDNET, da stort set alle brugere herinde bruger den, dog på nær mig.

    Så jeg kan faktisk ikke forstå at du ikke har valgt den, når nu du er kunde der i forvejen…………….

    #213078
    AnonymForfatter

    Det overvejede jeg også… Men banken er glad for at jeg har nogle forretninger hos dem… Så tænkte at det er ‘billigt’, for at føler troskab?

    Men måske den bliver flyttet… Jeg ville jo som sagt gerne høre erfaringer fra sparnord kunder, da mine evner som investor sagtens kan være bedre matchet af dem..

    #213100
    OBSForfatter

    Jeg vil også foreslå at du flytter dem til Nordnet. Det er i hvert fald den billigste løsning da bankerne ofte tager ret høje gebyrer for investering gennem deres ordninger.

    #213102
    HammerenForfatter

    Min kone har en lille portion i pensionsmidler. Alderssum. Kun 50 tusinde. De er virkelig steget godt de sidste 3 år hos sparnords pulje4. Allerede i årets 2 første måneder er de steget over 10 procent. Hvordan de forvalter dem fremover er svært at sige, men fortidens afkast kan du se på deres hjemmeside, og følge dem månedligt. Jeg er imponeret over dem.
    Jeg overvejer at smide ungernes børneopsparing derover. Men så længe de kun har henholdsvis 6 og 9 tusinde, er gevinsten ikke så overvældende.

    #213126
    HalliHalloForfatter

    Jeg har også været en nogenlunde tilfreds i deres tidligere “Telefonbanken", så kan varmt anbefale banken.

    Men som jeg tidligere har skrevet, så har de også en masse utilfredse kunder, og sådan vil det være i enhver bank og i øvrigt i alle andre foretagender, såsom forsikrings- og telefonselskaber, butikker, you name it.

    Så et spørgsmål: “Kan I anbefale denne bank?" er et ret så tåbeligt spørgsmål, hvor man ikke kan bruge svarene til noget som helst.

    #213170
    AnonymForfatter

    Men hallihallo.. Der er jo ingen der spørger efter anbefalinger af banker? Jeg spørger om erfaringer med et produkt, som banken sælger..

    Lad være med at dreje debatten ud på et sidespor!

    #213186
    HalliHalloForfatter

    Nej, det gør du måske ikke, men du spørger om nogen har erfaringer med SparNords-puljeinvest.

    “Hammeren" har oplyst dig, at hans kone er meget tilfreds dem og afkastet, og hvad kan du så bruge den oplysning til?

    Det kunne da være meget interessant at høre lidt om……………

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.