FIH bank, tilbyder ikke indlånskonti til privatkunder længere

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94678
    AnonymForfatter

    Indlån, gå ind og se de nye betingelser for dig

    Vi tilbyder ikke indlånskonti til privatkunder længere

    #212238
    BertelsenForfatter

    Nej det er jo klart med det renteniveau vi nu har…

    #212256
    BertelsenForfatter

    Og fra 9. marts 2015 indfører de minusrente DtD kontoen (-0,5%).

    #212260
    MichaelForfatter

    Basisbank har også lukket for deres modsvar til Santanders 31-dages konto så spørgsmålet er om ikke også Santander snart nedsætter renten

    #212276
    AnonymForfatter

    Det komme nok til at brede sig som ringe i vandet…

    #212288
    JydenForfatter

    Hvis der skal hæves før udløb på tidsindskud, så kan man måske få dekort til at bortfalde eller nedsat, nu hvor FIH gerne vil af med kunderne. – det er da i al fald værd at høre om. Dekort er iøvrigt fradragsberettiget overfor skat.

    #212290
    HalliHalloForfatter

    Hej Jet45!

    Tak for oplysningen!

    Min samlever har 89,72 øre på sådan en konto.

    Men jeg kan ikke regne ud hvor meget det koster årligt at have dette beløb stående?

    Jeg har tabt min lommeregner, og bliver svært at regne ud uden.

    Tak for hjælpen på forhånd og undskyld ulejligheden!

    #212292
    HalliHalloForfatter

    Må hellere rette til 89,72 kr. – ellers bliver jeg med 100% sikkerhed overfaldet af “Lollemændene" alias Michael og Thsv.

    #212602
    MichaelForfatter

    Ganske som jeg forventede og skrev d. 6/2 i denne tråd har Santander nu også nedsat renterne:

    Santander Consumer Bank AS sænker pr. 10. marts 2015 indlånsrenten på produkterne –
    • Santander Højrente Fri fra 1,10 % til 0,80 %
    • Santander Højrente Plus fra 1,25 % til 1,00 % (minimumsindskud kr. 100.000)

    #212606
    thsvForfatter

    Mybanker.biz har også højeste rentesats på 1,25% nu, på trods af deres annoncering om 1,55% på forsiden.

    Man kan stadigvæk indsætte penge på eksisterende Højrente 31-konti hos Basisbank og tilsyneladende stadigvæk til 1,25% i rente.

    #213302
    JydenForfatter

    Men at det skulle komme dertil at FIH ligefrem giver 1 % i bonus hvis man hæver sine penge havde jeg ikke lige set komme, men det er det tllbud de har givet for FIH højrentekonti med en nominel rente på 3,75 % og udløb i august 2015.(Men tilsyneladende kun disse på nuværende tidspunkt – så må vi se hvad der ellers kommer)

    #213314
    HalliHalloForfatter

    Det har FIH kørt med i det sidste års tid, og vil nok forsætte indtil de ikke har flere private kunder.

    #213348
    PrasmusForfatter

    HalliHallo:

    Lommeregner ??? Helt ærligt 1% af 89,72kr er ca. 90 øre og 0,5% er halvdelen altså 45 øre. Jeg græder hvis nogen virkelig skal bruge lommeregner til det!!!

    Det er desuden lige meget, med mindre din samlever også har en højrente konto der stadig er aktiv, da FIH efter deres betingelser kan (og vil) ophæve kundeforholdet og opgøre kontoen.

    #213354
    peter holm larsenForfatter

    Er det ikke tankevækkende at FIH forsat reklamere med de tilbyder en rente der er blandt de bedste.

    Det er så vildledende markedsføring at alle bør boykotte FIH – mit håb er de må lukke!

    #213360
    J LarsenForfatter

    Hvad mener du med “mit håb er de må lukke"

    Hvis du læser på deres hjemmeside, så er de ved at lukke biksen ned.

    Derfor kan du ikke sætte sætte penge ind, eller erhvervslivet låne penge.

    Jeg ved ikke hvor du fornylig har set reklamer fra FIH, for det har jeg ikke.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.