Boliglån

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94622
    AnonymForfatter

    Hvad er rimeligt og kan man tillade sig at bede om lavere rente på sit boliglån, vi betaler pt 4,25 for et boliglån på 223.000 ?? Det koster os hver kvartal godt 3400 ca.

    #211720
    MichaelForfatter

    Rimeligt eller ikke rimeligt er ligegyldigt, men 4,25% er allerede i den helt lave ende.

    #211722
    AnonymForfatter

    Tak for hurtigt indlæg ! Nå men det glæder mig at høre. Vi så nemlig overfor en udfordring vedr. vores nuværende F3 som vi krafig overvejer at omlægge til 2 % over 30 hmm synes det er svært at finde rundt i. God aften herfra

    #211864
    AnonymForfatter

    Hejsa. Kan eller vil du oplyse, hvor du får renten på din boliglån? Jeg er selv på jagt efter en god rente, betaler i dag selv 6,0%.

    #211870
    AnonymForfatter

    Ja selvfølgelig, vi har en rente på 5,25 igennem Møns Bank

    #211872
    AnonymForfatter

    Men ved vi får den ned i 4,25 og det er super billigt, dog kommer det jo også an på hvor stor sikkerhed banken har i sidste ende. Men den bank er virkelig kanon, en super bank hvor du får du egen personlige rådgiver. 10 stjerner

    #211880
    HalliHalloForfatter

    Du har en helt eventyrlig lav rente, som mange kun kan drømme om.

    Helt ærligt, vidste du ikke før du skrev dit indlæg, at det var en meget lav rente? Du har jo ovenikøbet såvidt jeg forstår forhandlet med dem om en nedsættelse, så du må jo vide lidt om prislejet på boliglån.

    Møns bank er sikker en rigtig god bank for mange, men er nok for mange lidt dyrere end andre.

    #211914
    AnonymForfatter

    Dyr, nej den er skam billig, vi har sparet over 70.000 ved at skifte til dem om året på real lånet samt yderligere ved at boliglånet er så billigt :- )

    #211946
    HalliHalloForfatter

    Jeg skrev at den sikkert kunne være billig for nogle, som f.eks dig, men dyr for andre.

    Har lige slået op i deres prisliste for sjov og kan se at man skal være fordelskunde, som kræver at man
    enten har et lån hos dem eller en betalingspligtig formueplejeordning, ligesom man skal samle alle
    sine bankforretninger hos dem for at slippe for betale for et almindeligt VisaDankort, betale for en
    simpel netbankaftale og at betale et par kr. pr. overførsel osv.
    Min.gebyr for handel med aktier via netbanken udgør 65 kr. Er det billigt?

    Så jeg vil fastholde at det for langt de fleste normale lønmodtagere ikke er nogen billig bank, men
    du kan da have en anden opfattelse.

    #211950
    AnonymForfatter

    Aften aften, hmmm det ved jeg faktisk ikke da jeg ikke handler med værdi papirer. Men jo både VDK & Mastercard er gratis samt overførsler via netbank er også gratis, og jo vi har alt igennem denne bank.

    #211986
    HalliHalloForfatter

    Ja, du må jo være en helt fantastisk god kunde, når du har opnået et rente på kun 4,25% for så lille et lån, når bankens
    egen prisliste siger 5,25%. Undrer mig så bare at du behøver at spørge om du tror du kan få det endnu billigere andre steder……

    Men er man ikke fordelskunde i denne bank, så er den ligeså dyr som Danske Bank, hvis ikke dyrere, da den tager over 200 kr. for et VisaKort, en lille 100 kr. seddel for en netbankaftale samt beløb for overførsler på et par kroner. Altså omkring 4-500 kr. for at have en almindelig lønkonto hos dem.

    Og hvis du syntes det er billigt, så er det billigt, men jeg tror ikke at “Lollemændene", med konti i bl.a. CoopBank og garantkonti i de fleste sparekasser rundt om i landet, har den opfattelse.

    #211988
    AnonymForfatter

    Nej det har du sikkert helt ret i men det skal også siges at vi har vores totaltkredit lån i banken, samt hele vores engegament der. det betyder jo også en del. Men vil forsat sige at det er den bedste bank jeg nogensinde har haft. De lytter og hjælper en når der er behov for det samt ringer ud til deres kunder for at høre om de er tilfredse. Altså hvad mere kan man forlange. SAVNER ikke Danske Bank.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.