Opsigelse af pensionskonti fra bank / sparekasses side

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #211400
    AnonymForfatter

    Hammeren

    Du virker i det hele taget meget dum. Du starter med ikke at svare på det jeg spørger om. Du behøver slet ikke forholde dig til noget, bare svar på spørgsmål eller lad være. Så enkelt er det. Kommer der flere nedladende svar, vil du blive indberettet.

    #211404
    HammerenForfatter

    uhhhh

    Du bestemmer ikke over mig.
    nej du er dum

    Hvis du skriver noget til mig igen – så får du bare endnu et svar.

    #211406
    thsvForfatter

    Alle Hammerens indlæg i denne tråd bærer tydeligt præg af, at der ikke læses, hvad der skrives i de forskellige indlæg.
    En enkelt gang henvises der til det, Hammeren selv skriver!

    Fordelene ved Coop Bank:
    Rente på 0,5% (typisk 50-100 kr værd pr år)
    Gratis Visakort (i dette tilfælde 150 kr værd om året)
    10,5% i rente på kassekredit (er ca. 40 kr værd om året ved et overtræk på 10.000 i en måned årligt)
    20% ekstra point ved handel i Coops butikker, f.eks. Fakta, men Dankortet kan også bruges i alle andre butikker!

    #211408
    AnonymForfatter

    Ja så enkelt kan det skrives.

    Det skal for god ordens skyld nævnes, at der ikke gives point syd for grænsen ved Fakta.

    #211428
    HalliHalloForfatter

    Så meget skriveri for et så enkelt spørgsmål, men igen en lige ved den tyske grænse, der kører over i Fakta og velsagtens Calle og Fleggaard, de går igen i en uendelighed. Endnu engang har vi hørt om LolleThvs konti i Coop og Nordea, det er nok 1000 gang han har nævnt det, så mon ikke alle ved det efterhånden.

    Nuværende bank opsiger da ikke dine pensionskonti fordi du har en alternativ bankforbindelse, da de også giver banken en vis indtjening. Hvorfor er du egentlig banke for det? Måske de slet ikke opdager det, hvis du beholder din lønkonto der, bare som en hvilende konto.

    #211432
    AnonymForfatter

    HalliHallo:

    Jeg kan se, du har været medlem siden 2008. Det har jeg ikke, og derfor er det fint at noget bliver gentaget af “THSV"

    Når ikke man kender svaret på et spørgsmål og gerne vil vide det, så er det ikke forkert at spørge. Hellere spørge en gang for meget end for lidt.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.