Er Jyske bank service generelt bare i bund?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94576
    AnonymForfatter

    Hej
    Jeg tog kontakt til Jyske bank omkring uge 30-35. Da jeg bl.a godt kan lide deres Totalsaldo ordning og prioritetsente på ca 1,33% -1,88%.
    De bedte om diverse papirer på vores økonomi, som jeg så fik mailet til dem og aftalte at jeg fik svar i en af ugerne efter.
    Jeg hørte intet og ringede så, og fik en meget forkvaklet, at vi bare skulle finde en dato for et telefon møde. Det var TYDELIGT at hun havde glemt vores aftale.
    Det irriterer mig grænseløs at folk ikke bare kan være ærlige og sige “Det min fejl, den er smuttet imellem 2 stole". Det kan smutte for alle. Telefonmødet huskede hun dog og hun var godt tilfreds med vores økonomi. Dog var prioritets renten nu ca 2.33% eller højere !!?!

    Når, men hun ville have en taksering af vores hus, hvilket først kunne blive efter efterårsferie. altså uge 43.

    Huset blevet takseret af en meget fortravlet taksator. Jeg spurgte hende hvad der videre skulle sker, og hun sagde at hende bankdamen ville kontakte mig.

    Nu skriver vi UGE 51 og jeg har hørt INTET.
    Af princip vil jeg ikke kontakte dem. For hvis det er service niveauet i Jyske bank, så tvivler jeg på om det er min kommende bank.

    Det skal samtidig siges at jeg både i telefon og i mail har oplyst til hende at min kone og jeg er i gang med fertilitets behandling og chancen for succes er meget kritisk i forhold til min konen alder, og vi derfor havde brug for en relativ hurtig behandlings tid. Så hvis vi ville igennem endnu et forsøg, så skulle vi bruge ca 30.000 relativt hurtigt. Hvilket irriterer mig endnu mere.

    Desuden synes jeg ikke at vi kan betragtes som dårlige kunder(dårlig økonomi).. Vi har hus og 2 biler. Huset er betalt ultimo 2017 og Friværdikontoen vil være betalt om ca 1½-2år. Så er vi gældsfri.

    Er jeg den eneste uheldige eller er det generel behandling i Jyske bank ???

    Henrik

    #211178
    HammerenForfatter

    hej Henrik

    Jeg tænker at du mest handler ud fra dine følelser.

    Altså allerede i første linje omgåes du fakta.
    Du har taget kontakt til Jyske fordi du mangler penge. Ikke fordi du kan lide deres totlsaldo, men alene fordi du akut skall bruge penge.
    Du har skrevet et tidsinterval på 5-6 uger. Kan du ikke huske hvornår det var.?
    Og slutteligt har du et princip om ikke at vil ringe til dem…
    Er det ikke dig der mangler pengene.????????

    Alt sammen betyder i min verden at du nok lige skal lade fornuften tage over istedet for følelserne…

    Jyske og deres service er ikke ringere end alle andre.
    I banken arbejder mennesker som dig og mig…

    Er det ikke sent at komme i tanke om at I har travlt. Er det ikke endnu ringere præstation end det JB udviser

    Held og lykke med det – men slap nu lidt af – så er der større chance for at lykkes, både med det ene og det andet.

    #211180
    AnonymForfatter

    Hej

    Det var dog en finurlig analyse du der har lavet. sjov læsning.

    Mit spørgsmål var egentligt bare :

    “Er jeg den eneste uheldige eller er det generel behandling i Jyske bank ???"

    Så ville jeg ud fra concensus af svarene vurderer om jeg skulle give dem ring igen eller ej.

    Vil tilføje at jeg har et rigtig godt forhold til min nuværende bank. De har desværre bare ikke Prioritetslån eller et totalsaldo lign produkt. Men kun traditionel Friværdi konto men en ÅOP på >7%.

    Henrik

    #211182
    MichaelForfatter
    #211184
    BangeeForfatter

    Du kan tage hvilken som helt bank og så vil der være folk der er rigtig glad for den og samtidig folk som hader den, sådan vil det altid være

    BankNordik som er den “bedste" på trustpilot (hvis man giver noget for de anmeldelser) har flere elendige anmeldelser

    Så tror det handler om tilfældigheder i jyske ban og ikke nødvendigvis en indikation på jyske bank generalt

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.