Spørgsmål til de kloge hoveder :-)

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94556
    AnonymForfatter

    Hej alle , jeg har været nede i 2 forskellige banker med min mand , fordi vi ønsker købe en lejlighed , min mand er restaurant ejer og jeg er studerende + deltids job .
    Stor af vores indkomst kommer fra min mand MEN han har kun haft den i 8 måneder , og vi bliver gang på gang afvist pga hans restaurant er for ny 🙁
    Vi har et stort rådigheds beløb og meget fin økonomi med stor udbetaling . Men det der bremser os er at den er for ny?

    Er her en bankmand som kan fortælle os hvornår hans restaurant er gammel nok ?

    Håber i gider hjælpe 🙂
    Camilla

    #211058
    AnonymForfatter

    Hej Camilla. Hvad siger bankerne selv? Afviser de jer blankt eller kommer de med et udspil til, hvordan I kan komme videre? Hvis de reelt interesserede, så bør de jo svare med det sidste. Besøg et par banker til og spørg ind til, hvordan der skal være på plads, hvis de skal yde jer et boliglån.

    #211060
    AnonymForfatter

    Min 2 års regnskab udarbejdet af reg.revisor !

    #211068
    TobiasAK89Forfatter

    9 maaneder er ihvertfald ikke holdbart. For det foerste skal der foreligge et aarsregnskab, som JET45 ogsaa paapeger (og gerne flere, saa man kan se tendensen) og for det andet saa har han ingen ide om hans indkomst er fast. Det kan vaere at han blot har sin fine indkomst nu, fordi resturanten er ny og spaendede, men naar der har ligget der i et par aar, kan det vaere han kun faar en broekdel af de besoegende han oplever nu.

    Pengene til side, og saa giv det til i har 2 regnskaber (med revisorpaategninger)

    #399735
    BBettinaBForfatter

    Hejsa

    Min datter er kommet i en frygtelig situation: Hendes bank, Nordea, påstår hun har brugt et stort beløb, men det har hun ikke. Hun har styr på sine penge, og klarer sig fint, selvom hun ikke ‘vælter’ i penge. 

    Sagen er følgende: