TV2 Pengerådgiverne søger en familie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • RedaktionenForfatter
    Indlæg
  • #94521
    RedaktionenForfatter

    TV2 leder efter en familie (gerne med teenage-børn), der kunne have lyst til at få hjælp til at lægge et familie-budget.
    En familie, der har liiidt for mange røde tal på kontoen sidst på måneden og som har brug for et overblik. Ikke på Luksusfælden-niveau, hvor familien har det meget svært i livet, men en familie, der kan være med til at statuere et hverdags-budget-eksempel.

    Jeg glæder mig til at høre fra dig!

    De bedste hilsener
    Mathilde Munck Rasmussen
    Caster

    Nordisk Film TV
    VAT no. 11 73 58 94
    T +45 36 18 82 00
    M +45 26 70 41 10
    W
    nordiskfilmtv.com

    mathilde.munck.rasmussen@nordiskfilmtv.com

    #210440
    MichaelForfatter

    Et TV-program der handler om at lægge et budget? Wow… virkelig et højniveauprogram for de sjældent indviede. Kan næsten ikke vente til det bliver sendt.

    #210446
    HammerenForfatter

    folk kan godt lide at se programmer om andre mennesker der er dummere end dem selv.
    Så får man en bestyrket tro på, at man nok egentlig er meget normal.

    Mht. at finde familier der har behov for budgetter – så tænker jeg at op mod 50% af befolkningen ville have gavn af at indføre et regneark, hvor de fik syn for sagen, herunder måske bedre styr på det…

    Herhjemme i vores regneaarks-hjem, er der så meget styr på det at vi altid glæder os til sidst på måneden.
    Her vælger vi at gøre vores shopping-indkøb, blive klippet samt at besøge restaurenter.
    Sidst på måneden er vi lidt beskyttet mod underklassens manglende budgetlægning….

    Fortsat go aften 😉

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.