hvad er det bedste internet lån?

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Indlæg
  • #109682
    AnonymForfatter

    jeg har stor forståelse for at det kan føles basværlig at skifte bank men tro mig fra den danske bank kan det kun gå fremad lige meget hvad du vælger og du vil hurtig sige hvorfor har jeg ikke gjort det noget før men brug lidt tid så du finder en bank du kan benytte og har tillid til i flere år.

    #109688
    AnonymForfatter

    CMS

    Et bankskifte er ikke noget, du behøver frygte. Der er et par praktiske hurdler (nye visakort, måske et nyt netbanksystem at vænne sig til osv) men overordnet er det både let og uden hovedbrud.

    Sagen er jo, at hver eneste bank sidder og hungrer efter nye kunder. Du vil derfor typisk opleve en særdeles positiv og hjælpsom attitude fra de banker, du henvender dig til. Det vigtigste er derfor, at du får udvalgt dig hvilken bank du vil skifte til – f.eks ved at læse om folks erfaringer, vurdere dine behov (har du f.ex brug for filialer og rådgivning eller kan du klare dig med en internetbank, hvilke konti og lån skal du bruge osv). Derefter kan du udvælge dig f.eks 3 banker som opfylder dine behov – og få et tilbud fra hver (eller du kan kigge nærmere på mybankers prislister – og vælge en enkelt derfra, hvis du vil spare besværet med at shoppe rundt).

    Når du så har valgt bank klarer den stort set resten. De sørger for at din nuværende bank opgør konti og overfører dem, de kan typisk overføre pbs betalinger til din nye betalingskonto, de sender dig nye kort og pinkoder osv – og du kan ved underskrivelsen af aftalen med den nye bank vælge, at den gamle bank end ikke må kontakte dig i forbindelse med skiftet. Det er gået fuldstændig glat hver gang jeg har prøvet.

    I øvrigt er bankskifte (eller trussel om samme) et temmelig optimalt tidspunkt til forhandling om priser – så lad dig ikke nødvendigvis nøje med første bud.

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.