P Finans

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 39 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94337
    AnonymForfatter

    Hejsa,
    Vil lige høre om der er nogen som kender til eller har brugt dette firma før? Det hedder P Finans. Ligger lige et link ud til deres hjemmeside.

    http://www.pfinans.dk/

    #207944
    MichaelForfatter

    Jeg læste hertil:

    “At du er registreret hos RKI, betyder ikke det store."

    og lukkede så siden ned – det er for useriøst

    #214284
    Alice171Forfatter

    Hej

    Har du nogen erfaring med pfinans

    #214288
    MichaelForfatter

    Kan du finde ud af hvad du vil Peter Olesen? P-Finans er en sidegade-udlåner med højrisikolån og samtidigt spørger du til finansiel rådgivning i en anden tråd?!

    #214290
    Alice171Forfatter

    Ja jeg kan godt finde ud af hvad jeg vil.

    Jeg vil prøve at løse mit problem på den ene eller anden måde, ved ikke endnu hvordan, søger derfor oplysninger fra andre der også har seriøse problemer og høre til i dette forum.

    Dette er jo ikke dig, for du har formentlig slet ikke behov for at være her, men syntes du er bedre og mere klog, hvilket jo i dine bemærkninger tyder på det modsatte.

    Jeg kommenterer ikke dine indlæg mere, for du er ikke seriøst intr. i at deltage i noget fornuftigt herinde.

    Find en chat hvor de bryder sig om dumme kommentar, der vil du passe meget godt

    #214292
    MichaelForfatter

    Jamen, så fortsæt da bare med at låne penge og forgælde dig yderligere! Jeg kunne da ikke være mere ligeglad

    #214302
    testForfatter

    Pfinans formidler lån. Altså de låner ikke selv pengende til dig. Lur mig om de ikke ret tidligt i processen tager et gebyr for at behandle din ansøgning. Tesen om at udlandske investere skulle stå i kø for at formidle lån til folk der tror at de hjælper på gæld at låne mere eller den relativ ringe besparelse ved at samle lån løser nogle problemet er nok begrænset.

    Så nej jeg har aldrig haft brug for et kviklån eller været i rki, men jeg har læst en mange indlæg fra desperate mennesker der så hyller over at de efter at ha betalt 300-2000kr desvære ikke kunne få låner aligevel.

    #216006
    AnonymForfatter

    Jeg har lige været til møde hos p finans og vil følge tråden, for at høre om andre har nogen erfaring med dem.

    #216162
    Alice17Forfatter

    Jeg vil også gerne høre om andre har erfaring med dette firma, har talt ned dem og de virker reelle nok.

    #216166
    AnonymForfatter

    Skulle du stille nogen sikkerhed ?

    #216170
    Alice171Forfatter

    Ikke lige sådan umiddelbart, men ved ikke rigtig.
    Skulle du og hvilken fornemmelse havde du af det

    #216186
    AnonymForfatter

    Jeg skal sætte min bil som sikkerhed. Jeg forstår ikke helt hvorfor, for de låner jo ikke penge ud. Det er nærmest en slags opsparing, indtil de har forhandlet med mine kreditorer og så betaler de min gæld, med mine penge om nogle år. Forstår det ikke helt. Vi har aftalt et nyt møde og denne gang tager jeg en med, så vi er to. Det kan være han bedre kan gennemskue det. Hvad er din fornemmelse ?

    #216212
    HalliHalloForfatter

    RedRoll, du skal sætte din bil som sikkerhed, men du skriver at de ikke låner penge ud, men er en slags opsparing.

    Det er godt, hvis du kan tage en med, så du ikke bliver snydt.

    Men et godt råd: Betal samtlige kreditorer ud en efter en medmindre det er muligt at samle lånene til et stort til en meget billig rente uden store gebyrer, men det er desværre meget sjældent muligt,

    og sikkert heller ikke hos P Finans.

    Beret venligst fremover om dine oplevelser med dette firma, tak.

    #216228
    Alice171Forfatter

    Min fornemmelse er desværre ikke ret god.
    Hos mig blev der talt om finansiering og ændret fradrag.
    Meningen var (for mit vedkommende) at låne pengene og samle kreditorerne så det kun var en.
    Det de skriver på hjemmesiden er ikke det de siger til mødet, ellers forstår jeg det ikke helt.
    Men skriv endelig når du ved mere

    #216262
    AnonymForfatter

    Det var også det jeg ville – altså låne penge til at betale alle små kreditorer og kun betale til en, men det gør de ikke. Vi skal skifte bank, få hemmeligt nr og stoppe alle afdrag på gæld. Så om 5-8 år betaler de alt vores gæld. Vi skal i den tid betale 3500 ca til Pfinans om mdr. Da de godt vil ha min bil som sikkerhed, må der være noget jeg har misforstået. Det få jeg forhåbentlig opklaret på tirsdag.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 39 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.