Højrentekonto : Santander Bank.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • HeyForfatter
    Indlæg
  • #94322
    HeyForfatter

    Så er Santander bank kommet med en højrentekonto med 2 års binding, til 1,75% og en med 31 dages varsel til 1,25%. Det er vist det bedste

    ind til videre.

    #207750
    HalliHalloForfatter

    Der er allerede oprettet en tråd om emnet “Santander Bank".

    Er det så Danmarks bedste rentesatser d.d.?

    Hvem ved det?

    #207760
    JydenForfatter

    Tak til Hey for nye oplysnionger. Godt der er nogen der følger med i oplysninger der ikke er bredt ude endnu.
    Det skal så blive spændende hvordan Santander udvikler sig -og nu hvor de køber GE Moneybank.

    #207762
    AnonymForfatter

    Mange tak Hey.

    Den skal jeg kigge nærmere på.

    #207768
    HalliHalloForfatter

    Jeg siger også mange tak, men husk at man skal indskyde mindst 100.000 kr. for at få de nævnte rentersatser for disse 2 nye konti.

    Ved så ikke om man får den høje rente, hvis man hæver 50.000 kr. dagen efter, men det er der nok af jer kloge, der fortælle mig og måske også andre interesserede. Men det gør man antageligt.

    #207780
    HalliHalloForfatter

    Nej HalliHallo, man kan selvfølgelig ikke hæve dagen efer uden dekort,når der er opsigelse på hhv. 31 dage og 2 år.

    Læser du ikke før du skriver herinde? Det vil jeg anbefale dig at gøre fremover.

    #207784
    MichaelForfatter

    Er vores gode ven HalloHalli blevet skizofren eller har han lige afsløret sig selv som værende et multinick herinde?? De 2 foregående indlæg er da et kæmpe selvmål 🙂

    #207786
    AnonymForfatter

    Til HAllihallo.

    Synes det ærgerligt at du – via forskellige identiteter – ødelægger dette forum ved holde en samtale med dig selv.

    Ved ikke hvorfor du synes det er sjovt at spamme diverse indlæg og derigennem ofte dreje trådstarters emne til handle om dig – placering af store formuer i Luxembourg som førtidspension eller kontanthjælpsmodtager osv. osv.

    Jeg synes blot at det er træls at jeg skal sortere alt dit nonsens fra, når man blot vil debattere økonomiske problemstillinger eller give hinanden gode rentetips.

    Ærgerligt at du ikke selv kan se hvor irriterende du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #207788
    HalliHalloForfatter

    Kære JPUSA/Michael

    Ja, jeg er ved at få dårlige nerver over jeg jeres evindelige kritik, så jeg må nok ansøge om bistandshjælp eller en svageligshedspension.

    OT: Kan I evt. hjælpe mig lidt med det, altså vil det påvirke min evt. pension at jeg har lidt penge på en pensionskonto i Luxembourg (har hævet det meste uden beskatning efter den gamle dobeltberskatningslov), og hvis jeg ikke kan få pension og må nøjes med “bistanden", hvor meget må jeg så have i banken og i kontanter?

    Nå, spøg til side:

    Humoristisk sans er I da vist totalt blottet for, I fremfører det samme vås i tide og utide, ligesom Jyden, der er ind-lånsekspert, også har gjort det flere gange. Sidstnævnte var tidligere endvidere meget forarget over, da han skulle til at betale gebyrer i daligvarebutikkerne for at anvende betalingskort. Det var kun Føtex han var så tosse på, og jeg tror han skrev nok mere eller mindre 20 indholdsløse indlæg om dette ikke særlige interessante emne.

    Nej, jeg opdagede selv i går, at jeg havde spurgt om noget, som stod på Santanders homepage, og forventede egentlig at I faste skribenter var faldet over mig med kritik om at jeg ikke kunne læse og var svagt begavet.

    Da jeg så selv i et forsøg på at gøre det lidt sjovt retter egen fejl, falder I over mig med bistandshjælp, førtidspension, Luxembourg og skizofreni osv. Nogen som I og dusinvis andre har nævnt til hudløshed jeg ved ikke hvor mange gange, så det efterhånden ret så enerverende.

    #207794
    MichaelForfatter

    Du skal vist søge professionel hjælp HalloHalli. Den er helt gal efterhånden.

    Dit indlæg d. 25-06-2014 11:26 taler sit eget tydelige sprog: Du har lavet en fejl og logget på med et andet nick end du havde regnet med – færdig, bom, basta. Der er ikke så meget at rafle om her. Så er spørgsmålet bare hvilket andet nick du opererer med herinde.

    Hvad der ville være bedst for dig og alle os andre var måske bare hvis du smuttede ud herfra og aldrig vender tilbage.

    PS: Nu da du også anklager mig i en anden tråd for at være et multinick kan jeg oplyse, at jeg har kontaktet investeringssvindleren via en mailadresse og der i denne står et andet navn. Det har intet med et multinick at gøre. Jeg har dette ene login og har skrevet under det samme siden starten.

    #207800
    Peter_EfternavnForfatter

    Hej Michael
    Dette er den tredje tråd jeg besøger på Mybankers forum. Jeg er allerede blevet chokeret over tonen. Når jeg så samtidig lige har læst forumets retningslinjer, http://www.mybanker.dk/om-mybanker.dk/forretningsbetingelser/forum-og-debatregler, bliver jeg blot endnu mere chokeret. Som første punkt står der: “Enhver form for […] personhetz og lign. vil ikke blive accepteret." Og punkt tre er “Det tilskyndes, at der anvendes et pænt sprogbrug brugerne imellem, selvom der kan opstå uenighed."

    Umiddelbart ser jeg disse retningslinjer sendt ad hekkenfeldt til i sætningerne: “Hvad der ville være bedst for dig og alle os andre var måske bare hvis du smuttede ud herfra og aldrig vender tilbage." og “Du skal vist søge professionel hjælp HalloHalli. Den er helt gal efterhånden." Måske laver du sarkasme eller ironi, jeg ved det ikke. Men een ting ved jeg og det er, at du giver dig selv et forfærdeligt image ved at lege politibetjent og så skrive som du har gjort i dette tilfælde.

    Fortsat god dag.

    #207802
    morsdrengForfatter

    kære Peter_med…. problemet er større end som så. Hvis du går ind under nogle af de andre tråde kan du se, at HalliHallo ikke skriver indlæg for at hjælpe spørgerne eller tilføre dem noget positivt, men alene har til formål at provokere og skabe splid, altså det man kalder en internet-troll. Men det berettiger naturligvis ikke til uhøvisk sprogbrug her på siden.

    Derudover domineres forummet af et fåtal skribenter, der hver har forfattet mellem ca. 2.500 – 3.500 indlæg. På en ca. 3 mdr. gammel tråd “hvem er bankansat" har de samme personer afvist at være bankansatte eller at beskæftige sig med økonomi i dagligdagen. Da forummets formål er udveksling af erfaringer og gode råd indenfor det finansielle område, har jeg svært ved at se, hvorledes de pågældende har kunnet samle sig erfaringer og viden indenfor område i et sådant omfang, at det berettiger hver enkelt af dem til at forfatte flere tusinde indlæg på dette forum.

    Af samme årsag, er det kun et fåtal af skribenterne her på forummet der er beskæftiget i den finansielle branche eller som jurister, idet ingen har lyst til at dele ud af deres viden på området for efterfølgende at blive “skåret ned" at de sædvanlige 4-5 ubelærbare “kloge Aager". Prøv at læse tråden fra april om gældssanering.

    #207804
    HalliHalloForfatter

    Michael: Tak for dit lidt besynderlige og ikke mindst selvhævdende indlæg, men jeg ved ikke rigtig om skal kommentere det, da jeg næsten ikke orker det, og til hvad nytte……

    Men lige et par få ord:

    Jeg har ikke, som du, i en anden tråd, optaget kontakt pr. mail til en plattenslager, under falsk navn og kunne i øvrigt aldrig drømme om at kontakte nogens indlæg pr. mail eller telefon.

    Det bemækes videre, at jeg ikke skriver under andre opdigtede navne, og hvis jeg gjorde, mon så ikke at jeg ville rose mig i stedet for at skose mig, som jeg jo netop gør i nærværende tråd. Ingen havde jo opdaget fejlen, så hvorfor ikke på en ironisk facon selv gøre opmærksom på tanketorsken. Jeg indrømmer gerne egne fejl, men det ser man desværre sjældet herinde.

    Apropos fejl, så skal det slutteligt tilføjes, at jeg desværre efterhånden har måttet korrigere utallige af dine faktuelle fejl, og aldrig, bare èn gang, har du indrømmet det. Dette gælder i øvrigt mange af de faste skribenter herinde, jeg har faktisk aldrig oplevet èn eneste indrømme begåede fejl, hvilket man godt kan undre sig lidt over.

    #207812
    testForfatter

    Morsdreng, som du ganske rigtigt skriver gir jeg mig ikke ud fra andet ind det jeg er. De oplysninger jeg har givet om min uddannelse og erfaring er korrekte. Jeg indrømmer også blankt og har skrevet det mere ind en gang at jeg skriver som en blanding mellem gerne at ville forsøge at hjælpe og tidsfordriv. Det er du så velkommen til ha en mening om.

    Det skulle efter din mening måske være sådan at kun bank ansatte måtte udtale sig her?

    Jeg ved godt at du har høje tanker om dig selv men vi laver alle fejl. Også du har givet råd her det har været nødvendigt at korrigere.

    #207814
    morsdrengForfatter

    Test – Ingen siger at man behøver at være bankansat for at skrive indlæg på denne side, men det mindste man kan forvente et, at den der deler ud af sine erfaringer og giver råd har noget at have det i – har et minimum af kendskab til området – især når man anser sig for kvalificeret til at producere over 3.500 indlæg, uden at være uddannet eller beskæftiget indenfor det finansielle eller økonomiske område. Det bør enhver kunne se.

    Og hvad angår høje tanker, kan ingen kan have så høje tanker om sig selv som den person der mener at have så meget erfaring og råd at dele ud af, at det berettiger ham til at forfatte 3.520 indlæg på denne side.

    Har du aldrig tænkt på, hvad konsekvensen af din “hjælp" kan være, når din viden indenfor de områder hvor du giver råd er utilstrækkelig?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.