friværdi men rki

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94300
    AnonymForfatter

    Hej jeg vil høre om nogle ved hvor man kan låne i sin friværdi i huset selvom man er i rki ( og nej gider ikke høre om man ikke skal låne npr man skylder ).
    Vi vil invistere i et pillefyr og nyt køkken, så skal ikke klattes op, men øge værdien af huset.
    Men syntes det er en jungle at søge på nettet, så måske nogle har noget erfaring med at låne.
    Hilsen donner

    #207322
    testForfatter

    Du finder sikkert rigtigt mange fine links på nettet der reklamere med at de mod et beskedent gebyr kan låne dig penge eller rettere formidle låne tilbud. De er sikkert useriøse eller og svindlere.

    Lav en plan for hvordan investeringer vil tjene sig hjem og gøre det lettere for dig at betale dine kreditor. Gå i banken som kender dig. Siger de nej er eneste mulighed nok om leverandøren af fyret vil låne dig pengende eller måske leverandøren af brænde.

    Ellers er der nok ingen andemulighed ind de råd du har frabedt dig.

    #207324
    testForfatter

    Her er lige det første link til nogen der låner op til 25okkr til sådanne ombygninger. Om de er de bedste og billigste ved jeg ikke.

    #207326
    testForfatter

    http://www.danskvarmeservice.dk/finansiering/dvs_energilaan/ de skriver godt nok at de ikke låner ud til folk der er i rki.

    #207328
    AnonymForfatter

    Man kan ikke låna af firmaer direkte kun via vores friværdi

    #207332
    HalliHalloForfatter

    Pellefyr er en god invistiring, men det er knapt så godt med RKI-registreringen, men det er der da råd for. Men det gider spørger ikke høre om, så det undlader jeg at kommentere.

    #207334
    AnonymForfatter

    Hallihallo@ ja rki er ikke godt men langggg historie og vare mange år inden vi er ude af den. Men ja vi har olie nu og alt for dyrt, derfor vi ønsker pillefyr

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.