Hjælp til invistering(:

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94282
    AnonymForfatter

    Hej Alle.(:

    Jeg er 27 år, studerene, enlig til 2 børn.. (Ved ikke hvorfor jeg syntes det er relevant at skrive,) (:

    Nå men jeg er virkelig træt af ikke at have så mange penge at gøre godt med, samt vil jeg gerne flytte ud af mit kvarter.. Så derfor søger jeg råd til hvordan, man evt. kunne investere penge, slappe af og tjene penge.. ( ja- det er vel det alle vil)
    Jeg har sparret 30.000 kr. op til “sjov", og med det mener jeg, at de meget gerne skulle lave sig selv om til flere..
    Hmm.. mon der er nogle kloge hoveder, med nogle tricks i ærmet?

    God dag, og tak fordi du læste, og reflekterede over om du ville svare mig(:

    Anna

    #207090
    AnonymForfatter

    Jeg ved ikke om jeg er klog,men jeg har fundet ud af at tjene hjemmefra via computeren. Opret en konto hos en børsmælger ( det er gratis ) overfør dine 30.000kr til dine nyoprettet konto og køb nogle aktier. Hvad tror du er fremtiden? Hvem tjener penge ? Hvem bliver fremhævet i medierne ? Find og søg efter information på nettet. Find aktie kurser, tjek dem 5 -10 år tilbage søg efter bund,top- er den i op trend eller nedtrend, hvad tror du der sker fremadrettet op,ned eller sidelæns,dit valg…Bare husk at du kan tjene en masse penge,men du kan også tabe en masse penge og husk at betale skat af det du evt tjener..
    Hvis du D.4/10-2012 havde købt en vis smykkeproducent til kurs 35kr så ville du have haft 857 stk.
    Du Sælger D 14/5-2014 til kurs 400 kr..Dine 30.000kr er blevet forvandlet til 312.800kr før skat..

    #207092
    MichaelForfatter

    Jesus altså…

    #207098
    AnonymForfatter

    Hej Anna

    Jesper skriver det rigtigt nok. Der er mange faktorer der spiller ind, når det kommer til investering af penge. Det er en videnskab i sig selv og nogen mennesker bruger hele livet på, at gennemskue markederne, trends og den “rigtige" virksomhed.
    Ved at investere penge, bør du stille dig selv spørgsmålet. “Kan jeg tåle at miste hele beløbet og hvad vil det i givet fald betyde for min fremtid?"

    Du skriver, at du gerne vil flytte ud af dit kvarter. Hvorfor så ikke i stedet investere pengene i dig selv? Der er da til et fint indskud og/eller depositum på en lejebolig.
    Hvis du har sparet 30.000 kr. op én gang, tænker jeg at det måske er muligt for dig at gøre det igen. Mens du bor i din nye bolig 🙂

    Uanset hvad du beslutter, vil jeg ønske dig held og lykke med det.

    #207106
    LeocatForfatter

    Mit raad er at saette pengene ind i en aldersopsparing oprettet hos Nordnet. Paa den maade betaler du kun 15,3 % skat af afkastet og kan investere i indeksfonde med superlave omkostninger f.eks. Vanguard FTSE All-World UCITS ETF

    Aktier skal kun vaere langsigtet og med stor risikospredning.

    #207108
    AnonymForfatter

    Jeg tjente 18.000 kroner på to dage ved at købe aktier i amagerbanken.
    Næste uge gik den konkurs og jeg tabte 21.000 kr.
    Sådan er der så meget.

    Hvis man køber aktier i store stabile selskaber og beholder dem i lang tid, vil det i gennemsnit give et acceptabelt overskud. Den regel er der bare ikke så mange som kan overholde.

    #207110
    ndahlForfatter

    ewrewr

    #207112
    ndahlForfatter

    ewrewr

    #207114
    ndahlForfatter

    Investering er ikke uden risiko. Hvis det er sådan at du skal bruge pengene indenfor en overskuelig fremtid så kan jeg ikke anbefale at investere dem i aktier. Især ikke pt hvor der er en del nervøsitet i marked.

    Hvis jeg var dig ville jeg istedet gennemgå alle udgifter og se lidt om der er nogle steder hvor man kan spare en smule. På den måde kan du måske opnå dit mål hurtigere.

    #207116
    testForfatter

    En kursstigning er ikke en fortjeneste før man sælger den pågældende aktie

    Så du købte aktier i amager banken og tabte 3000kr

    #207118
    testForfatter

    En kursstigning er ikke en fortjeneste før man sælger den pågældende aktie

    Så du købte aktier i amager banken og tabte 3000kr

    #207120
    testForfatter

    En kursstigning er ikke en fortjeneste før man sælger den pågældende aktie

    Så du købte aktier i amager banken og tabte 3000kr

    #207122
    testForfatter

    En kursstigning er ikke en fortjeneste før man sælger den pågældende aktie

    Så du købte aktier i amager banken og tabte 3000kr

    #207124
    testForfatter

    En kursstigning er ikke en fortjeneste før man sælger den pågældende aktie

    Så du købte aktier i amager banken og tabte 3000kr

    #207126
    testForfatter

    En kursstigning er ikke en fortjeneste før man sælger den pågældende aktie

    Så du købte aktier i amager banken og tabte 3000kr

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.