Forhandlingsteknik

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87476
    AnonymForfatter

    Tjah vi ved vel godt allesammen, at bankrådgiveren nok mere er en sælger der snyder og svindler, hvis de kan komme af sted med det…

    Hvordan kan jeg så være sikker på at jeg virkelig også får den laveste rente. Man skal vel næppe acceptere den første pris man får i banken…?
    Hvordan helt konkret får jeg presset prisen/renten i bund og hvornår ved jeg, at jeg også får den lavest mulige rente?

    #109314
    AnonymForfatter

    det findes der vel ikke en entydig forklaring på.

    en måde at sikre dig en fordelagtig aftale er at shoppe rundt – kontakt en række banker og indhent tilbud og find det billigste.

    derefter henvender du dig til den bank der tiltaler dig mest (hvis det samtidig er den billigste er det jo godt) og fortæller at du fik det bedste indtryk af X men Y kunne tilbyde sådan og sådan – kan I matche det?

    så er der selvfølgelig muligheden for at lyve omkring hvad andre har tilbudt, men det synes jeg ikke jeg vil anbefale men blot konstatere at det sker…

    #110066
    AnonymForfatter

    Bankrådgiveren er ansat af banken for at give banken den bedste rådgivning, ikke ? Køb aktier i “Gebyrgrib Bank" og sæt gevinsten i en af de mange pengeinstitutter, der tager få eller ingen gebyrer og giver en hæderlig rente. Det er da ikke så svært at finde dem nu onm dage, vel ?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.