Dansk lønkonto, pengene til svensk konto, hvilken metode er billigst?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94183
    AnonymForfatter

    Hej, jeg er ved at skifte danske bank ud i Sverige. Så jeg flytter boliglån og privatkonto mm. til Länsförsäkrinar. Jeg har pt. danske bank, både i dk og sv. Så der förer jeg gratis penge imellem dk-sv. Men hvis jeg nu skal beholde den løsning koster det mig ca 65-70kr pr måned i kontogebyrer. Er der andre løsninger der kan betale sig? Jeg har været i handelsbanken som har filialer begge lande. Men på den svenske side virker de ekstremt besværlige. Så måske skulle jeg bare finde en bank i dk som har lave overførselsomkostninger inden for norden? Hører gerne hvad i mener.

    #205464
    HalliHalloForfatter

    Har du ikke betalt kontogebyrer siden 1.10.2013 i Danmark? Hvornår er Danske Bank i Sverige begyndt med kontogebyrer?

    Men prøv dog at kontakte de svenske banker, der også er repræsenteret i Danmark, for at høre om de er billigere end Danske Bank. Jeg kender f.eks. Nordea, SEB, SWED og Handelsbanken.

    Når du har dannet dig et billede over mulighederne og priserne, så kunne du da lige skrive det her i din oprettede tråd.

    For du skal nok være mere end heldig for at finde en, der er i samme situation.

    Har du evt. kikket på hjemmesiden for pendlere mellem Sverige og Danmark? Måske der står om dette emnet der.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.