Billigste bank?

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #205218
    Mr RForfatter

    Hej HalliHallo

    Hvis du sammenholder dine to indlæg hænger de tal du oplyser ikke sammen.

    Jeg synes bare generelt at man skal holde sig til at udtale sig om de ting man har forstand på og ellers lade være med at kommentere med mindre det er i spørgende form.

    Men det råd regner jeg ikke med du holder dig til alligevel.

    Good weekend.

    #205284
    HalliHalloForfatter

    Summa Summarum: DANSKE BANK er desværre blevet Danmarks suverænt dyreste bank.

    I forhold til den næststørste bank, Nordea, er den dobbelt så dyr, idet Nordea tager 150 kr. for et VisaElectron og kun 5 kr. pr. hævning i fremmede automater.

    I Finansnetbanken er det hele ganske gratis, så der er penge at spare for mange kunder ved at skifte institut i en fart, hvis de da ikke allerede har gjort det.

    Diskussionen er hermed slut for mit vedkommende, og jeg vil undlade at give gode råd til Mr R.

    #205296
    AnonymForfatter

    Da finansnetsbanken er ved at blive en del af jyske bank, med dertilhørende dårlige renter og gebyrer er det næppe en bank man kan anbefale,

    BRF bank var indtil igår en oplagt mulighed for en billig bank, med 0.55% i rente på lønkontoen, men da de nu også desværre skal ned på jyske Banks niveau med gebyrer og dårlige rentesatster er det heller ikke en mulighed længere.

    Coop bank et en mulighed, det er dog vigtigt at sætte sig ind i bankens meget begrænset produkt, man kan fx ikke overføre penge ud af danmark eller modtage penge fra udlandet. Men ellers gratis og med 0.5% i rente.

    Basisbank er med 0,75% i rente en god mulighed! man skal dog betale 100 kr. For visadankortet, men man kan modsat de andre billige banker hæve gratis i fremmede bankers atm.

    Danske bank er naturligvis en bank man skal holde sig meget langt væk fra.

    #205300
    testForfatter

    Igen igen hvilken bank der er dyrest må altid afhænge af ens faktiske forbrug. Andelskassen var dyrere for mig ind danske bank er det. Så danskebank er ikke Danmarks dyreste bank.

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.