Indlånstilbud – mens vi venter

Viser 10 indlæg - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Indlæg
  • #205706
    FredensborgForfatter

    Dronninglund Sparekasse mailer kun. Ja, Nem-ID login koster 75 kr., men du kan få et såkaldt “klik-kig" til 0 kr. Så har du altid dokumentation for, at dine penge står på kontoen.

    #205708
    PD 99Forfatter

    Dronninglund-gebyrer:

    Ved netbank:
    Netbank 75 kr. pr år
    Kontogebyr, pr. kvartal 25 kr. = 100 kr. pr. år

    Uden netbank:
    Kontogebyr, pr. kvartal 25 kr. = 100 kr. pr. år
    Opgørelse af konto, ved overførsel til andet pengeinstitut 65 kr.
    Kontoudskrift ved opgørelse af konto, ved overførsel til andet pengeinstitut 25 kr. (bliver nok afsendt/opkrævet med mindre man husker forinden eksplicit at fravælge den)

    Kilde: http://dronspar.dk/pictures_org/Dronninglund%20Sparekasse%20-%20Serviceydelser.pdf

    #205710
    FredensborgForfatter

    Ret skal være ret

    Kontogebyr, pr. kvartal.
    Spar 2-Net-, Spar S- og øvrige garantkunder …………………. 0,-
    Spar 2 …………………………………………………. 25,-

    Gælder således ikke for den omtalte konto der giver 2,2% i rente. Den hedder: Konto750

    #205714
    JydenForfatter

    Så er FIH igen på vej ned med renten på nye indskud fra idag. Spændende hvad Santander kommer med på konti med binding.

    Alt efter hvad man forventer til renteudviklingen, har brug for af binding / ikke binding, kontoomkostninger osv. så har er Skjern Bank som tidligere nævnt også et rimeligt alternativ, men jo højst resten af marts. Vi bør hjælpe hinanden med at holde øje med de lokale tidbud og få dem videreformidlet i dette forum.

    #206430
    JydenForfatter

    Der er idag annonceret et “lokalt indlånstilbud" i den lokale sprøjte Melfarposten fra Fynske Bank.De kalder det en højrentekonto uden binding der giver 1 % i rente det første år, 1,5 % det andet år og 3,0 % det tredje år. Indskud på 25.000 kr. til 1 mill.kr. frem til 30 .april. Kan også ses på Fynske Banks hjemmeside kan jeg se, hvis nogen skulle have interesse.
    Jeg hører fortsat gerne om lokale tilbud fra andre debatører.

    #206438
    FredensborgForfatter

    Den er nu ikke særlig god jyde.

    1% det første år og 1,5% det andet år kan du få bedre flere steder. 3% det tredje år er så diskutabel. Det du mister i rente første og andet år kan ikke hentes ind i 3 år i forhold til tilbud fra andre banker, f.eks. Dronninglund Sparekasse hvor jeg for 1½ måned siden fik 2,3% for 3 år. Sidstnævnte ordning er ikke uden binding, men du kan hæve 1/4 i bindingsperioden uden at betale dekord.

    #206444
    thsvForfatter

    “Dronninglund Sparekasse er nu nede på 2,2% for 3 år. De er sløve til at besvare henvendelser."

    Nå, er renten steget til 2,3% i mellemtiden?

    http://dronspar.dk/Konto700.asp

    Kontoen tilbydes stadigvæk, dog til 2,1% i rente nu og med minimum indskud på 200.000 kr, hvilket jo udelukker en del småsparere.

    #206446
    FredensborgForfatter

    Da jeg oprettede min konto ultimo februar var renten 2,3% fast for 3 år. Renten tilskrives hvert år af hele beløbet, altså også renter af renter. Det er hvad jeg har fået.

    Rentetilbud ændres jo løbende som du ved, og ja nu er den på 2,1% Man må smede når jernet er varmt 😉 Jeg tror det bliver svært at finde bedre pt., når det nu ikke skal være investering i aktier/obligationer.

    #206464
    JydenForfatter

    Hej Fredensborg,
    Tak for indput om Dronninglund. Jeg forsøger blot at få nogle af de tilbud der er rundt om i landet frem, da en del af dem ikke kan ses her i My bankers lister. Der er jo forskelle i vilkår som kan være interessant på forskellig måde. Jeg har selv brugt Skjern Banks tilbud der stoppede med udgangen af marts, men kan ikke nå at bruge Fynske Banks der udløber med udgangen af april, da jeg først hen i maj får frigivet fra FIH, men man må jo se sig omkring hvad der er på markedet, og hvis Dronninluns er tilfredsstillende på dette tidspunkt kan det jo være….

    #206516
    AnonymForfatter

    I de gode gamle dage var der vist noget med at man kunne forhandle sig til større rente hvis der var tale om større beløb og man ellers truede meed at gå over til nabobanken, men om man kan det i dag….

Viser 10 indlæg - 31 til 40 (af 40 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.