Indlånstilbud – mens vi venter

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 40 i alt)
  • Indlæg
  • #205204
    HalliHalloForfatter

    Vent nu til Santander kommer ud af busken, det kan jo være de vil starte med særdeles attraktive tilbud for at lokke kunder i butikken.

    Kan se at denne bank giver ca. 3,3 i Norge og ca. 1 pct. mindre i Sverige. Og vel og mærke på en anfordringskonto og fra første krone.

    Jeg ved ikke om der er nogen i DK, der ligger over Basisbank på 0,75% på sådanne vilkår, men det gør I sikkert?

    #205256
    ultivaForfatter

    Santanders danske hjemmeside lyder ikke alt for lovende,
    1: en dansk filial med dansk hjemmeside må være underlagt dansk indskydergaranti ( korriger gerne hvis jeg har misforstået reglerne)

    2: den norske indskydergaranti er i øjeblikket på 2 mill. NOK. der foregår forhandlinger i EU/EØS regi om at harmonisere (nedsætte) beløbet til 100000 euro. Nordmændene er ikke interesseret i dette.

    Synes dog det er påfaldende at en bank der vil tages seriøst har så lidt styr på reglerne.
    og som der bliver skrevet: “lige efter nytår må snart have et årstal hæftet på

    #205274
    thsvForfatter

    Jeg har stadigvæk ikke set nogen konkrete tilbud, der stikker Basisbanks 2% i rente frem til marts 2015. Enten lavere rentesats eller længere binding.
    Men der er jo også lukket for indskud nu.

    #205278
    BertelsenForfatter

    På mybanker.biz er der den 23/2 opnået 1,75% i rente ved binding i 6 mdr.
    Og 1,95% i rente ved binding i 12 mdr.

    Hvilken bank giver mon dette?

    #205340
    PD 99Forfatter

    Santander har iflg. Børsen fundet sig nogle reklame-folk:

    " “Lån til dine ideer" er pay-off’et i lancerings-kampagnen, der bl.a. går i luften på TV den 1. marts, og den skal introducere danske forbrugere til Santanders forbrugslån, Privatlån, og til Santander selv."

    Ikke et ord om indlån – det bliver nok 2015 😉

    http://mediemarked.borsen.dk/markedsfoering/artikel/1/277772/artikel.html

    #205386
    JydenForfatter

    Så er Santander på banen med 1,10 % på frie midler.
    Dronninglund Sparekasse er på banen med 1,25 % med gratis hævning 1 gang om året.

    Tjek selv de nærmere betingelser – hvis det har interesse.

    #205410
    AnonymForfatter

    Nogle nye tilbud på vej fra Vestjysk ?

    Læste (vist nok udtalelse fra mybanker) at de lancerer 2 % på 6 måneder

    #205412
    thsvForfatter

    http://dronspar.dk/Konto700.asp

    Dronninglund tilbyder også 2,3% ved binding i 3 år, dog med den krølle, at der kan hæves op til 25% uden dekort.

    Og det af Jyden nævnte tilbud:
    http://dronspar.dk/_2630_686.asp

    #205458
    JydenForfatter

    thsv,
    Tak for indput.Ja, det er da også et tilbud fra Dronninglund der er lidt kreativt og anderledes.Godt at der måske er ved at komme lidt konkurrence ind i det danske marked – der ellers er så sløvt at man må tage sig til hovedet, men der skal åbenbart nogle udlændinge til at sætte gang i noget. FIH er ved at falde noget af på den i disse uger med den ene nedsættelse efter den anden.

    #205544
    BertelsenForfatter

    Ja noget tyder på at FIH har fået indlån nok.

    Spændende at se hvad der sker hvis/når FIH bliver splittet op og solgt i lunser.

    #205556
    HalliHalloForfatter

    Hvis I syntes de danske rentesatser er for lave, så er det da ikke noget i vejen for at flytte pengene til udlandet, hvis der er bedre tilbud der, men mig bekendt er renteniveauet overalt temmelig lavt

    #205658
    FredensborgForfatter

    Dronninglund Sparekasse er nu nede på 2,2% for 3 år. De er sløve til at besvare henvendelser.

    #205666
    HalliHalloForfatter

    Nå, er de sløve til at besvare henvendelser, men grunden kunne være at de har andre kunder end dig at betjene.

    Men hvad har du da spurgt om?

    #205698
    FredensborgForfatter

    @ HalliHallo

    Der gik en uge, fra jeg mailede dem, til jeg hørte noget. Måtte endda rykke dem telefonisk. Der skal ikke gå så lang tid, når man har flere hundrede tusinder stående til 0%, før det bliver til penge. Penge som kan bruges til at betale NemID-login som koster 75 kr. hos dem.

    #205704
    J LarsenForfatter

    Sikke en lang gebyr liste de har.

    Du er vel godt klar over, at det er 75 kr i gebyr om året, for at have netbank.

    Min erfaring er, at man helst skal begynde at skrive en 14 dage før, man har penge man ønsker at binde ved et nyt pengeinstitut, så breve med kontrakter kan når frem og tilbage, selv om de sommetider kan mailes.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 40 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.