Hjælp hjælp hjælp

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94104
    AnonymForfatter

    Jeg har udlæg i mit hus og jeg står i rki for 150.000 som der er udlæg for . Jeg vil gerne ud af det her med det samme jeg har 300.000 i friværdi i huset men kreditforeningen vil ikke hjælpes at låne til udlæget i boligen . Er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre . Jeg har mulighed for at låne pengene af min mormor til udlæget og komme ud af det hele men hun skal også have noget garanti for sine peng . Hjælp hjælp

    #204196
    AnonymForfatter

    Kontakt en advokat, fortæl ham om situationen og få ham til at lave et gældsbrev, hvor du skriver under på, at du har lånt pengene af bedste samt er ejerpantebrev i huset, som du stiller som sikkerhed for lånet/gældsbrevet, eller eventuel et pantebrev, der både er gældsbrev og sikkerhed i et.

    Om og hvordan gælden skal forrentes eller afdrages må dig og bedste aftale. Hvad I når frem til, skal naturligvis indarbejdes i gældsbrevet eller pantebrevet.

    #204230
    HalliHalloForfatter

    Mon dog det er nødvendigt at gå til en advokat for at få udarbejdet et gældsbrev, søg dog på google, hvor man kan finde eksempler og sikkert også selv udskrive sådan et gældsbrev.

    Mormor er nok ligeglad med om det er en advokat, der har lavet det.

    Nu vil nogen nok sige at det er meget kompliceret at skrive sådan et, men det er det ikke ellers hent hjælp i ens netværk, da der nok er en der så har forstand på det der.

    #204234
    AnonymForfatter

    HalliHalo

    Læs hvad der er skrevet – der er ikke kun tale om gældsbrev. Der skal udover et gældsbrev laves ejerpantebrev og pantsætningserklæring eller mest enkelt et pantebrev. Både ejerpantebrev og pantebrev skal tinglyes, nu i det digitale tinglysningssystem. Og dette kan man IKKE Google sig til eller nødvendigvis få hjælp til i sit netværk.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.