Advarsel mod ny Rki låneselskab

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #94015
    AnonymForfatter

    Så ringer alarm klokkerne igen. En ny låne side ved navn visakredit.dk er dukket op de lover at alle der står i Rki får et visa kort med mindst 25000 kr.Men du skal indbetale 149 kr for ekspedisionsgebyr, men pas på!!! der er ingen kontakt muligheder og du risikere bare at dit kreditkort bliver rippet.

    #202920
    MichaelForfatter

    Ja, det sædvanlige fup her op til jul. Ingen adresse og intet tlfnummer på hjemmesiden. Kun en henvisning til GKHG Group Ltd som ikke giver nogle google-hits overhovedet.

    Men der er jo altid nogle desperate RKI-ryttere der falder i.

    #202962
    AnonymForfatter
    #203164
    AnonymForfatter

    hej mit navn er henriette og er 46 årjeg er enlig mor og har netop fået tømt hele min bankkono…
    jeg er på kontanthjælp.men er ved at blive afklaet til pension,da jeg blev fejloperearet for 6 år sidn,jeg sider med 2 børn vis jul lige er blevet ødelagt,f netop det nummer.

    #203166
    MichaelForfatter

    Ah mon dog Henriette? Du gør vel indsigelse til din bank og så får du returneret pengene.

    Svindleren har i øvrigt lukket sitet nu kan jeg se.

    #203170
    AnonymForfatter

    har gjort indsigelse mod det,men der kan gå op til 3 uger før mine penge er retur,ja jeg sendte
    en mail til dem i går og lige efter der sendte de mig en ny mail med at ders side var nede da de
    var blevet angrebet af et eller andet jeg ik kan huske hvad hed,men der bad de mig om at sende kopi af pas og sygesikringbevis,og der skrev jeg at det gjorde jeg ik da det var et fupnr de havde gang i

    #203172
    AnonymForfatter

    ja de vil vende tilbage på mandag…….

    #203210
    AnonymForfatter

    Nu kan julen vel ikke blive ødelagt af, at du har brugt 149 kr.

    #203218
    HalliHalloForfatter

    Henriette, du står i en meget, meget vanskelig situation, når et så lille beløb kan ødelægge julen for dig og dine børn.

    Måske du har søgt om julehjælp alle de steder du kan, da enlige forsørgere i trange kår er de eneste, der kan komme i betragtning i de forskellige velgørenhedsorganisationer.

    Jeg håber din førtidspension går igennem, men glæd dig nu ikke for tidligt, da det nu om dage er næsten umuligt at få tilkendt, medmindre du virkelig er meget, meget invalideret, men det er du sikkert klar over.

    #203256
    AnonymForfatter

    Åh nej det er jeg ked af… 🙁

    Hvad siger banken??? Kan det ikke stoppes? evt. via netbank?

    #203258
    AnonymForfatter

    Hov den var til Henriette…

    #203260
    AnonymForfatter

    Henriette er hele din konto blevet tømt? eller er det kun de 149 kr?

    #203272
    HalliHalloForfatter

    Herniette, vi venter i spænding på bankens svar…………….

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.