Sløøøøv bankflytning

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Michael NordstrømForfatter
    Indlæg
  • #93992
    Michael NordstrømForfatter

    Jeg flyttede bank tilbage i August, men har stadig ikke fået overført min opsparing nu hvor det er sidst i November. Jeg har henvendt mig til min tidligere bank men får ikke svar. Min nye bank påstår at de gør hvad de kan men det er svært at tro.

    Hvad kan man gøre i sådan en sag?

    #202688
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor kan du ikke få noget svar fra din tidligere bank? Der er vel sagtens tale om en skattebegunstiget opsparing, hvorpå der er blevet handlet værdipapirer, hvorfor dette godt kan tage lidt tid.

    For en almindelig lønkonto kan jo flyttes i løbet af nul komma nul, dvs. i løbet af et par uger eller deromkring.

    Skriv til banken endnu gang og true dem med lidt af hvert, hvis du vil det, så sker der jo nok noget. Personlig ville jeg nok bare afvente sagens videre gang.

    #202698
    testForfatter

    Klag skriftligt til banken

    #202708
    HalliHalloForfatter

    Mon ikke spørger har spurgt skriftligt og sikkert også allerede rykket, det vil jeg da tro.

    Nordstrøm, kunne du ikke gå lidt mere i dybden med dit indlæg, så man kunne danne sig et indtryk af hvad du har gjort i sagen indtil nu?

    Hvis du kun har ringet til din rådgiver, hvad siger han så til dig, når du spørger hvornår pengene bliver overført? Og hvor mange gange har du ringet?

    Hvilken bank er der da tale om? Bare så man ikke flytter over den uden at vide at det er svært at komme derfra igen.

    Jet er dog sikker på at der en plausibel forklaring på det lange forløb, hvorfor du venligst også bedes oplyse hvad banken bruger som begrundelse.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.