Bankers branding
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej med jer.
Jeg har et generelt spørgsmål vedr. hvordan I ser at de Danske banker brander sig selv:
Er der nogen banker der brander sig selv specifikt mod unge mennesker, og er der nogen der gør det specifikt mod etablerede familier?
Synes ikke selv jeg har lagt mærke til nogen specifik fokusering fra nogen af dem. Hvad synes i?
Mvh. Søren
Definer unge mennersker ? er det 18-25 år eller
ALLE banker efterspørger primært følgende gruppe
Veluddannede par 30-50 år med egen bolig men samlet indkomst +600.000 om året
Der er nemlig åbent for salg i alle produktgruppe
INGEN banker ønsker
Førtidspensionisger
Pensionister med formue under 500.000
Kontanshjælpsmodtager
Par i job med samlet årsindkomst under 400000
Banker vil gerne have unge mennesker, men KUN de rigtige (dvs dem under “fornuftig uddannelse)
Men alle banker har et ungdomskoncept