depotgebyr

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Indlæg
  • #201198
    LeocatForfatter

    Det er besynderligt fordi jeg har haft Saxo Privatbank i adskillige år og ikke blevet opkrævet depot gebyr selvom jeg havde udenlandske aktier. Skrev til dem i morges og de skrev det ikke kostede noget.

    Stemmer ikke rigtig overens med deres prisliste. Måske fordi jeg nu er blevet helkunde hos dem.

    #201206
    gebyrjagtenForfatter

    @jens

    Er du så privatebankingkunde? For så vil de opkræve 2500 kr pr år – mod gratis depotomkostninger, og så er man lige vidt.

    Men saxoprivatbank har så vidt jeg forstår et begrænset udvalg af udenlandske aktier, der fx ikke dækker sydeuropa. Og for mig er det dette område, der er det interessante de næste mange år.

    @Jens

    Prøv at checke hvilke lande du har adgang til at handle aktier med. Er sydeuropa med – Spanien, Portugal, Grækenland …

    #201208
    LeocatForfatter

    Jeg er privatebankingkunde hos dem, og har pt. kun 1 dansk aktie. Resten står i Nordnet. Har ikke tænkt mig at give 2500 kr. hvis det var.

    Prøv og ring til Saxo Privatbank og hør, er sikker på du via Global Webtrader har adgang til de markeder. Jeg har ikke GW, har kun prøvet det af for nogle år siden. Man kunne handle i Frankfurt (udover X-tra). Er sikker på du ikke skal betale depotgebyr.

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.