CoopPlus Mastercard

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • perasdkForfatter
    Indlæg
  • #93781
    perasdkForfatter

    Det må vel så være den sidste dag (29.06.2013) jeg kan bruge mit gamle CoopPlus Mastercard, jeg har ikke fået tilbudt et nyt Mastercard af Coop eller fået et nyt Coop medlemskort, det begynder da at ligne noget af et selvmål for Coop ?

    Er der nogen af jer andre der har hørt fra Coop ?

    Var inde og se på Coop Banks hjemmeside, der er ikke nogen produkter jeg ikke kan få billigere eller bedre andre steder, så jeg vælger nok at fortsætte indtil videre med Entercard til internetkøb eller når jeg har brug for lidt kredit, og vil så bruge mit Visadankort i Coop sammen med et Coop medlemskort.

    #199916
    PD 99Forfatter
    #199918
    AnonymForfatter

    nej har heller intet hørt. ansøgte endda for 8 dage siden men ikke et ord tilbage. en underlig måde at behandle kunder på. tror det kan blive særdeles svært for dem at opnå det kunde potentiale man ønsker med en sådan arbejdsgang.
    i det mindste kunne man have opdateret eksisterende kunder med en tids horisont i stedet for at den nye direktør går ud og siger at man nok skal nå at få udstedt nye kort inden i dag!!!!
    det gjorde man ikke og man kommunikerede heller ikke..

    #199928
    PD 99Forfatter

    Berlingske: “EnterCard får ret i Coop-sag"
    Artikel: http://www.business.dk/detailhandel/entercard-faar-ret-i-coop-sag
    Baseret på Entercards pressemeddelelse:
    http://www.entercard.dk/NewsDesk1/#/pressrelease/view/afklaring-for-100-000-coopplus-mastercard-kunder-881948

    Coops udspekulerede kommunikationsfolk forsøger dog at nedtone nederlaget til Entercard:

    Børsen og Finanswatch:
    “Forbrugerombudsmanden lader Coop og Entercard slås i fred" og “Ombudsmanden holder sig ude af Coops kortstrid"
    Artikler: http://finanswatch.dk/Finansnyt/Pengeinstitutter/article5673243.ece og http://finans.borsen.dk/artikel/1/260822/ombudsmanden_holder_sig_ude_af_coops_kortstrid.html
    Baseret på Coops pressemeddelse: https://om.coop.dk/nyheder+og+presse/nyheder.aspx?nyhedid=12868&returLink=false

    Smart spin fra Coop…

    #199964
    AnonymForfatter

    Jeg ansøgte den 30.6 om et nyt Coop Mastercard og har heller intet hørt hverken pr. alm. brev eller mail.

    Tror I de har droppet tanken at behandle ansøgninger/udstede kort før støvet fra nederlaget til Entercard har lagt sig?

    #199966
    AnonymForfatter

    Jeh har bare modstaget et Entercard istedet for FDB mastercardet (uden jeg har foretaget mig noget). Men det kan man jo ikke hæve gebyrfrie kontanter på i FSB butikker på. ØV

    #199968
    HalliHalloForfatter

    Hold da kæft, sikke nogle svære spørgsmål, der stilles herinde nu om dage.

    Ansøgt om et kort den 30.06.2013, og har stadig ikke fået det nye kort.

    Det er da for dårligt, at det ikke lå i brevkassen dagen efter, mandag den 1.7.2013…………….

    Oskar har fået et kort uden han har foretaget sig noget, men kan ikke hæve gebyrfrit, øv, øv.

    Jeg vil anbefale begge at ringe på telefonnummer 43 86 11 11, hvor man sikkert kan få svart på ovennævnte 2 spørgsmål, da jeg ikke magter at forklare det.

    #199974
    JydenForfatter

    Euroman 1981,
    Jeg tror ikke de har droppet noget, men jeg tror de arbejder det bedste de kan, men det tager lidt tid. Der gik ca. 10 dage fra jeg sendte min anmodning på deres link, der var kommet på mail til jeg fik papirer til underskrift, og kan nu se mit kort står som bestilt. De er nok nærmest ved at blive kvalt i deres succes , som nogen eksperter forudsagde, men mon ikke det hele kommer stille og roligt hen af vejen.

    #199982
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor mon jyden ikke vil hjælpe Oscar?

    Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at der kører 2 enslydende tråde her om Coops nye bank, og den ene er opført under “hurtiglån" og den anden under “privatøkonomi".

    Eller er der en forskel på de 2 tråde der verserer herinde? Og hvorfor er den ene opført som hurtiglån og den anden privatøkonomi?

    #199990
    AnonymForfatter

    Jeg ansøgte for mere end 14 dage siden om de nye kort. Men kom i min iver til at anvende en mail adresse som jeg havde glemt udløb nogen dage senere. Derfor fik jeg aldrig svar på min ansøgning. Derfor finder jeg aldrig ud af om jeg blev godkendt eller ej.

    #199994
    HalliHalloForfatter

    Euroman_1981

    Nå, nu er det pludselig 14 dage siden du søgte, men hvorfor ævler du egentlig frem og tilbage her om din lille sag fremfor at skrive til Coop eller blot ring på 43 86 11 11?

    Det ville jeg da gøre i dit sted.

    #200000
    AnonymForfatter

    Jeg har givet op.

    #200006
    perasdkForfatter

    I må undskylde at jeg ikke så at der var en rimelig ny COOP tråd under Hurtiglåns debatten !

    I øvrigt har jeg stadig ikke hørt noget fra COOP, regner med at de sender mig et nyt medlemskort engang, fortsætter med Entercard, det virker jo udmærket og hvorfor skulle jeg have bøvl med en ny kreditvurdering ?

    COOP-bank får nok en stille start, virkede ellers som en god ide.

    #200012
    thsvForfatter

    Euroman: “Jeg ansøgte den 30.6 om et nyt Coop Mastercard og har heller intet hørt hverken pr. alm. brev eller mail."

    Og i et senere svar d. 4/7:
    “Jeg ansøgte for mere end 14 dage siden om de nye kort. Men kom i min iver til at anvende en mail adresse som jeg havde glemt udløb nogen dage senere. Derfor fik jeg aldrig svar på min ansøgning."

    Nu er der pludselig ansøgt d. 20/6 eller tidligere, og med en ugyldig mailadresse!

    Godt nok underligt, at Coop ikke har kunnet finde frem til dig, hvad? 😉

    #200016
    AnonymForfatter

    Det er fordi jeg simpelthen ikke kan huske hvornår jeg indsendt ansøgningen.

    Men nuvel jeg blev ringet op af 43861111 idag. Er det dem?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.