Danske Bank leger forbrugere og skamroser egen Mobile Pay app
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta og Google for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Danske Bank tør ikke overlade det til forbrugerne at vurdere bankens nye Mobile Pay app.
Læg mærke til hvordan app’en allerede havde fået talrige skamrosende “anmeldelser" i App Store allerede FØR den var offentligt omtalt.
Simpel google-søgning af brugernavne på disse ekstremt positive “anmeldere" afslører en stribe ansatte hos Danske Bank, og hos Danske Banks app-udvikler In2media.
Måske burde Danske Banks ansatte overlade det til rigtige kunder at anmelde?
Mange andre virksomheder gør nok det samme – men det bliver det ikke mindre pinligt af.
Ansat i Nordea 🙂 ?
Muligvis, men når det er sagt så er det faktisk en ret god app – så snyd eller ej, er minder vigtigt for brugeren, der er jo ikke fordi de har konkurrence med alternative produkter til DB apps vel.