Lån v kassekredit

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87421
    AnonymForfatter

    Hejsa!!
    Jeg ville lige høre om jeg har fået en dårlig rådgivning??
    Jeg havde en andelsbolig med en friværdi på 700.000.
    skulle bruge 300.000 til en ny bil.
    Jeg foreslog et lån indtil jeg havde solgt min andelsbolig.. (tidshorisont alt fra 1 måned til 6 måneder)
    Men min rådgiver foreslog et overtræk på mit budget… nu har jeg solgt lejligheden og kan se at jeg har betalt ca 10.000 i renter for at låne 300.000 i ca 3 måneder.. kan det virkelig passe?? jeg synes det lyder helt vildt…

    Hva siger i ???

    #108686
    AnonymForfatter

    Du er blevet rådgivet umanerligt dårligt!!! Det kan ofte med større beløb KUN svare sig at lave et normalt lån. Et overtræk vil altid være væsentligt dyrere for dig over længere tid!

    #108688
    AnonymForfatter

    anonym >> Jeg synes du opfører dig tarveligt. Hvis du ikke er tilfreds med de svar vi gav dig i http://mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=731 så stå frem og sig det. Vi prøver seriøst at hjælpe, så er der ingen grund til at smide det hele ud og starte forfra.

    #108690
    AnonymForfatter

    Pontdarc >> Det er netop ikke et lån “over længere tid". Det kan udemærket have været et OK råd.

    #108692
    AnonymForfatter

    Hmm henrik… Se nu lige på datoen hvor det er skrevet iden du farer op ikk…underlig opførsel synes jeg… at dømme andre inden man egentlig har styr på hvad der foregår… tvivler egentlig på dine indlæg på denne her side… hvis man ikke kan holde styr på noget så simpelt som en dato, ville jeg nu også tillade mig at stille spørgsmålstegn ved dine indlæg på den her side…Det siger noget om dine forberedelser inden du skriver.. ved ikke om du bare fyrer noget af for at få dine antal af indlæg op, eller om hvad der sker?

    #108694
    AnonymForfatter

    Nåh ja, jeg kan godt se, at der er tale om to indlæg på samme dato med forskellig overskrift, men samme indhold. Det er heller ikke optimalt (jvf. Pontdarc’s indlæg, der nok er skrevet uden at kende de andre indlæg). Men du har ret – jeg var nok for hurtig. Jeg ville have formuleret det anderledes hvis jeg havde været opmærksom på det med datoen.

    M.h.t. kvaliteten af mine indlæg generelt, så giver jeg stort set altid begrundelse for mine påstande, så du *burde* være i stand til at vurdere indlæggene individuelt.

    #108696
    AnonymForfatter

    Hvordan ville du så have formuleret dig hvis du havde været opmærksom på datoen?? det ville jeg gerne vide?

    #108700
    AnonymForfatter

    Brian Meier >> Jeg ville nok have skrevet til Pontdarc at indlægget var postet dobbelt, og at ‘Anonym’ sikkert ikke var interesseret længere siden han lod det ene hænge ubesvaret.

    #108702
    AnonymForfatter

    ok!!
    Så tænk dig liiige om en anden gang inden du poster…ok??
    Eller undersøg alle fact´s inden du poster ikk.

    #108714
    AnonymForfatter

    Brian, fejlen ligger først og fremmest hos trådstarter, som dobbeltposter indlæg. At det sker samme dato, ændrer ikke synderligt ved seriøsiteten.
    Generelt er det vel ikke ok at sende de samme indlæg flere gange.

    #108732
    AnonymForfatter

    For nu lige at komme tilbage til spørgsmålet, vil jeg sige at, du selv har ansvaret for den situation du er havnet i.

    1) For det første har du accepteret en kredit hvor du på forhånd kender rentesatsen for overtræk. Så kan det ikke komme bag på dig at renterne løber på og kunne blive til 10000 over 3 måneder.
    2) Dernæst er du jo i din gode ret til at insistere på et reelt lån på andre (bedre) betingelser, alternativt finde an anden bank der vil være med til det.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.