privat økonomien falder drastisk ned

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • speedwayboy28Forfatter
    Indlæg
  • #93653
    speedwayboy28Forfatter

    hej jeg er helt ny herinde jeg håbede lidt at jeg kunne få nogle råd af jer kloge hoveder.

    jeg er en dreng/mand hvad man nu siger på 22 år.
    jeg er nyuddannet mekaniker hvor jeg har et gennemsnit på 11,6 og fik to 12-taller til min svende prøve.

    jeg har mit eget firma som jeg startede for et år siden os som mekaniker
    desværre er det mit bi erhverv og jeg har været arbejdsløs lige siden jeg blev uddannet 14/12-12
    så det vil sige jeg går på understøttelse fra a-kassen.
    og det er kun 8500 kr udbetalt i måneden.
    jeg skylder alt i alt 160.000 kr væk og jeg har en bil som er 50.000 værd.
    jeg bor i en lejet lejlighed. som jeg giver 4500 kr for i måneden.
    og så betalles der 2400 kr i måneden til banken så er der tlf-regning 450, internet og tv 500 kr og a-kassen koster 1100 kr
    og ja så er vi nede på minus 450 nu og så er der endnu ikke købt ind.

    og firmaet er i minus lige nu da jeg ikke har fået betalling fra tre kunder nu.
    så jeg er arbejdsløs og med et minus over hele linien.

    nu kommer så det dummeste af det hele.
    og ja det er meget dumt.
    jeg kørte på motorvejen i en 130 zone og jeg kørte stærkt alt for stærkt og så blev jeg jo hold ind 172 km/t i timen det var igår det skete dette her.
    det vil så sige jeg mister mit kørekort da det er over 160 km/t og nok også i minimum et halvt år.
    jeg ved udemærket godt det er rigtig dumt at køre så stærkt og jeg fortryder det virkelig også meget.

    så nu har jeg en uddannelse på 4½ år som er fuldstændig værdiløs
    og min største mulighed for at få et job forsvandt sammen med kortet.
    jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre jeg synes det hele er noget rigtig lort lige nu og jeg har ikke sovet ordentlig i de sidste 3 måneder.
    da jeg tænker på penge konstant.

    jeg magter det virkelig ikke mere.