Tilbudt lån når man ikke har brug for det.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93647
    AnonymForfatter

    Hejsa.

    Jeg sidder her og morer mig lidt over min bank. Der dumper et fint tilbud ind fra min bank Nordea om at de gerne vil tilbyde mig et lån på 60.000. Wow er jeg ikke bare heldig eller noget. Det er sjovt for står faktisk lige nu med cirka 75.000 på kontoen i deres bank, så hvad skal jeg lige bruge et 60.000 kroners forbrugslån til. De vil have en rente på 10.65%, så det ville de da tjene en hel del på.

    Tror de man er helt dum eller noget…

    #197150
    MichaelForfatter

    Ærgeligt at bankerne nu igen begynder på deres overforbrugsfest for lånte penge. Har de da ikke lært noget af krisen??

    #197152
    AnonymForfatter

    Håber at der er nogle der er blevet klogere af krisen, og ikke falder for den slags tilbud om hurtige penge.

    #197154
    C.MForfatter

    Du er langt fra den eneste .. Har hørt om flere som har fået dette ’tilbud’. Den rente er vist deres standard rente på forbrugslån for Fordel+ kunder.

    #197156
    thsvForfatter

    Den pålydende rente er såmænd blot 10,25% og det er den eff. rente ved 4 årlige tilskrivninger, der er de oplyste 10,65%.
    Og det er ganske rigtigt samme rente, som man opnår på en kassekredit.

    #197206
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor skulle banken ikke reklamere for sine produkter? Det kan jeg da ikke se noget odiøst i.

    #198672
    HalliHalloForfatter

    Er vist strengt forbudt at reklamere for sine produkter herinde.

    Hvis ikke, så burde det i hvert fald være det.

    #198966
    AnonymForfatter

    Måske burde webmaster lige luge ud i blandt enkelte af de ovenstående indlæg…..

    #198968
    OBSForfatter

    Indlægget er anmeldt til Mybanker.

    #198974
    HalliHalloForfatter

    Der sker vist ikke noget, hvis man anmelder sådan noget.

    Jeg har ofte undret mig over at der hele tiden kommer skjulte reklamer uden at indlæggene fjernes.

    Derimod har jeg oplevet at et af mine indlæg er fjernet, som der ikke var nogen reklamer i.

    #200250
    AnonymForfatter

    James Carl, du er jo en lusket fup og fidus mager.

    Igen – ud over realkreditinstitutter og banker med sikkerhed i de inderste 60-80% i ejendommen kan udbyde et lån til 3% i rente.

    Ingen!

    Når noget lyder til at være for godt til at være sandt, så er det for godt til at være sandt!

    #200260
    AnonymForfatter

    Fusker!

    #200262
    AnonymForfatter

    Det er ikke snyd, hvorfor du ikke give mig en prøve og blive overrasket.

    #200270
    HalliHalloForfatter

    Generalen er åbenbart genopstået fra de døde, men må vi bede om en bedre sprogtone.

    Syntes ikke det er rimeligt at genere James Carl, der vil låne lidt af sin formue ud til trængende personer til en fair rente.

    Men jeg troede egentlig ikke at man måtte reklamere i sådan et forum?

    #201422
    HalliHalloForfatter

    Jeg skrev længere oppe i tråden sådan og gælder vel stadig:

    Er vist strengt forbudt at reklamere for sine produkter herinde.

    Hvis ikke, så burde det i hvert fald være det.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.