Hvor klager man over sin bank.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93616
    AnonymForfatter

    Kan man klage over sin bank’s beslutning. Meget kort så har min ex-mand (da vi var gift og han styrede økonomien) optaget 6 lån i mit navn og har forfalsket min underskrift alle 6 gange og har ovenikøbet underskrevet selv som vitterligs vidne… (dygtig mand) der er ingen tvivl om hvis underskrift det er. Banken fralægger sig ethvert ansvar, de forholder sig slet ikke til at de 6 gange har glemt/undladt at kontrollere de indsendte gældsbeviser med min underskrift i banken. De forholder sig slet ikke til at der er tale om starffebart forhold. De har “bare" afvist mig.

    #196680
    MichaelForfatter

    Pengeinstitutankenævnet tager sig af klager fra bankkunder, men her er der jo tale om et kriminelt forhold som du skal melde til politiet. Herefter kan du gå til din bank.

    #196682
    AnonymForfatter

    Det kriminelle forhold skal meldes af banken til politiet, jeg har naturligvis været i dialog med politiet løbende. Grunden er, at det er banken der er den forudrettede part, da det er dem han har bedraget.

    #196684
    MichaelForfatter

    Nja, eftersom han har brugt din identitet er du da bestemt den forurettede. Personligt ville jeg da omgående selv tage initiativ og melde sagen til politiet. Identitetstyveri er en meget alvorlig forbrydelse og kan give en ubetinget fængselsdom.

    #196694
    testForfatter

    Klage til pengeinstutternes ankenævn. Rigt at det er en politi sag men klag over bankenshåndtering

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.