Min situation

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93590
    AnonymForfatter

    Har brug for lidt hjælp af jer. Jeg har prøvet at lave “testen" som gerne skulle vise, hvilken bank som er billigst for én herinde, men synes denne test mangler nogle parametre, feks om man har netbank samt andre ydelser. Er der nogle af jer som har et godt fif til hvis man ønsker at lave en sådan udregning, hvordan man så nemmest gør det, uden at skulle ind og checke satser på alle landets banker én af gangen – Det synes jeg vil være lidt uoverskueligt nemlig 🙂

    Jeg har visa elektron, visa dankort samt mastercard.

    Har en “millionær konto"

    Ingen lån

    #196160
    John N. (13)Forfatter

    Hej Mikie

    Hvis der findes en: Arbejdernes Landsbank i dit område så gå derhen. Her er Visa og netbank gratis.
    Samtidig er det ikke dine “talegaver" som der er afgørende for, hvilke andre fordele du kan opnå. Her drejer det sig om hvem du er og hvilke behov du måtte have.
    Banker er kommet ud af 2012 med det hidtil bedste regnskab. Det kan måske skyldes, at de ikke låner penge ud til boligspekulanter og andre konkursryttere som vi andre småsparere – efterfølgende – skal betale for.

    Det at skifte bank er rigtig nemt. Medbring de kontonumre du har i dit nuværende pengeinstitut, underskriv
    et par stykker papir på, at det nye pengeinstitut må opsige og overføre dine midler fra det “gamle" og alt angående PBS, ny homebank og Visakort mv. klarede Arbejdernes Landsbank for mig – ganske gratis.
    Har tidligere været kunde i Danske Bank i mange år, men deres gebyrcirkus vil jeg ikke betale for.

    Mvh. John N

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.