Danske Bank diskriminerer

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #195460
    AnonymForfatter

    Jammen så er sagen jo klar.

    Send et brev til Danske Bank hvori der står:

    Undertegnede skal herved give meddelelse om, at konto nr. xxxx ønskes opgjort og lukket. Provenuet bedes overført til vores konto i xxxx pengeinstitut reg. nr.: xxxx konto nr. xxxx.

    Mvh
    XXXX og XXXX

    Lettere kan det ikke være 🙂

    #195464
    HalliHalloForfatter

    Tove, nu skuffer du mig meget, da jeg da troede at du vidste at man sagtens kan opsige en bankkonto blot ved at sende en fax eller evt. en mail vedhæftet dit brev.

    Du skal lige vide, at “test" i dag har skrevet i anden tråd, at Nordea er på vej med gebyrer på lige fod som Danske Bank, og de bliver sikkert noget højere.

    Så det der med “gratis hverdag" hører fortiden til siges det, men nu må vi se…….

    Så overvej lukningen af kontiene endnu engang, da det kan være en dårlig forretning for jer.

    Var bare mit uforbeholdne råd.

    #195482
    testForfatter

    15 år er langtid. Binding til rd – danske bank er minimal.

    Se da på deres tilbud før i vælger det fra i vrede. Alt andet vil være tåbeligt Tove med al repekt.

    Send opsigelsen via netbank.. Det kan man også fra en ipad.

    #195498
    HalliHalloForfatter

    Ja, Tove jeg vil også opfordre dig og manden til endnu engang at overveje kundeforholdet med Danske Bank.

    Måske kan I fortsætte som hidtil, hvis RD lånet er over 750.000 kr., og når Nordea, som test oplyser ved, at Nordea er på vej med lignende gebyrer, så ville det da være dumt ikke at spille på 2 heste. Måske Nordea så bliver dyrere end Danske Bank selvom I nu har fordel+ fordele.

    Det tilføjes, som tidligere nævnt, at det jo ikke er den velhavende kunde med hus osv., der skal til at betale, men mange almindelige pensionister og lønmodtagere, hvor mange af dem også har en meget fin økonomi, men har ikke indlån eller gæld på tilsammen 750.000 kr., og det er denne kundegruppe, jeg kraftigt vil anbefale at skifte bank og derved spare næsten 500 kr.

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.