Spar Lolland og Finansbanken er gået konkurs – Overtages af jyske bank

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 39 i alt)
  • Michael01Forfatter
    Indlæg
  • #93524
    Michael01Forfatter

    Bank nr. 14 herhjemme

    #194664
    BertelsenForfatter

    Det er ikke en konkurs! Men en overtagelse.

    #194666
    AnonymForfatter
    #194668
    HalliHalloForfatter

    Tak for oplysningen, jeg er en glad og tilfreds kunde i Finansbanken, som har særdeles fine vilkår. Nu håber jeg ikke at Jyske Bank vil ødelægge disse, men ændringer kommer der jo sikkert altid.

    Aktionærerne mister vel alle deres penge!

    #194672
    Michael01Forfatter

    Kig på TV2 News ticker. De er erklæret konkurs

    #194678
    BertelsenForfatter

    Ja du har ganske ret – et rigtigt krak – alle indlån er dog sikret så vidt jeg kan se.

    #194680
    Michael01Forfatter

    John norden er på news nu

    #194688
    AnonymForfatter

    FinansNetbanken er nu en del af Jyske Bank
    Den 26. januar 2013 blev FinansNetbanken en del af Jyske Bank. Vi ser frem til et godt samarbejde med dig.
    Hvad sker der nu?
    FinansNetbanken har overdraget alle dine kundeforhold til Jyske Bank. Du beholder indtil videre de konti, kort og aftaler, du har nu, og netbanken fungerer, som den plejer. Senere hører du fra os, når vi er klar til at præsentere dig for dine nye kundeforhold og muligheder hos os.
    Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte din sædvanlige kontaktperson, hvis der er noget, du vil snakke med os om.

    #194690
    Michael01Forfatter

    Jeg tror ikke vi skal regne med Finansbanken under jyske denne gang

    Skandia
    Eik
    Lolland
    Jyske !!!!!!!!!!!!!

    #194692
    AnonymForfatter

    Klip fra JyskeBank prisliste
    Årlig kortafgift – Visa/Dankort og Visa Debit (gratis, hvis du har Netbank)

    Det er gratis at oprette betalingsservice, betale indbetalingskort, ændre faste overførsler og
    overføre penge i Jyske Netbank. Løbende betalinger er gratis.

    Jeg kan ikke se nogen forskel tidligere FinansNetbanken og JyskeBank, hvad angår ovennævnte

    #194694
    Michael01Forfatter

    hmmmm. renten måske – pt. 2,0% på højrentekonto fra 2011 indtil juli

    #194696
    Michael01Forfatter

    Og kan hæves når som helst

    #194698
    sorringForfatter

    Hmmm – højrentekonto med 2% – ja, det gælder til udgangen af januar 2013, hvorefter renten bliver nedsat til 1,25% p.a. Det er godt nok ikke noget at råbe hurra over 🙁

    #194700
    AnonymForfatter

    Der er stor forskel på omkostningerne til opbevaring og handel når man har værdipapirer i depot. I Jyske Bank skal man betale for depotet, for hver fondskode i depotet, ændringser og meget andet. Det var gratis i FinansNetBanken og var noget unikt. Hvis Jyske Bank ændrer på dette er det et godt spørgsmål om man kan finde en anden bank med så gode vilkår.

    #194702
    AnonymForfatter

    Og så siger de, det er vanskeligt at skifte bank.
    Jeg har været med helt fra Skandiabanken, og har dermed skiftet bank helt automatisk 3 gange 🙂

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 39 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.