Ny bank istedet for Danske Bank ønskes

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 44 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93506
    AnonymForfatter

    Hej Jeg har i 10 år haft Danske Bank med en 24/7 konto. Den har jeg været rigtig glad for, da der ingen gebyrer var på den service jeg benyttede. Jeg sætter penge ind et par gange om året, (jul og fødselsdag) og ellers er jeg ikke rigtig i banken.
    Er der nogen der kender andre banker med lignende fordele?
    Jeg har behov for en konto og et Visa/Dankort. Evt med en lille kredit på kontoen. Jeg vil benytte det som bank nummer 2, så jeg bliver ikke helkunde, som jeg kan se flere stiller krav om.
    Inden nogen herinde begynder at sable mig ned, vil jeg informere om at jeg har en god økonomi, og altid betalt tingene til tiden, og jeg har ikke minus på kontoen sidst på måneden.

    Håber nogen kan komme med gode forslag da jeg nægtet at betale abonnement i Danske Bank

    #194192
    AnonymForfatter

    Det skal sige at jeg bor i Århus, hvorfor banken gerne skulle have filial i nærheden

    #194194
    testForfatter

    Så kan det jo blive ganske vanskeligt at finde noget der er gratis. Er du under 27? Så tror jeg stadig dansk
    BAnk er gratis

    #194198
    AnonymForfatter

    Jeg har kigget på Arbejdernes Landsbank – de giver også lidt flere renter på opsparing – ellers er BRF netbank fin hvis du ikke skal bruge en filial.

    #194204
    Mr RForfatter

    Kredit og Visa/DK uden lønkonto tror jeg godt du kan skyde en hvid pind efter.

    #194206
    AnonymForfatter

    Da jeg flere gange har overvejet at skifte fra Danske Bank, som jeg har haft siden 1963, da den hed Handelsbanken, gik jeg en dag ind på Google og spurgte på en Fynsk bank, jeg kan ikke lige huske hvilken, men der stod man skulle komme med forskellige oplysninger om indtægt osv. så ville man få et tilbud fra 3 banker, som evt. ville have een.
    Jeg havde på daværende ikke alle bruttooplysninger og tænkte, jeg går ind senere, men nu kan jeg ikke finde stedet.
    Nu går Danske Bank for vidt, delvom de siger, det er så lidt det drejer sig om og det er kun alm. driftsomkostninger, der skal dækkes, så må de kunne belønne de gamle trofaste kunder på en anden måde, det er jo ikke småsparerne der er skyld i situationen, om et alm. parcelhus f.eks. er belånt kr. 100.000 for meget, betyder intet, nej det er den tidligere så hovne Peter Straarups leflen for folk som Stein Bakker og ligestillede og hans åndssvage dispossitioner i Irland, og skønt disse tåbeligheder blev han alligevel forgyldt ved hans fratrædelse, så han kan fortsætte med at grine af os, alle de trofaste småsparere, der nu skal betale gildet.

    #194210
    AnonymForfatter

    Har du undersøgt om din fagforening, pensionskasse eller andet stiller dig godt i forhold til en bestemt bank.
    Min giver mig fx. særlige fordele i Lån & Spar.

    #194234
    AnonymForfatter

    Der er flere små banker der kan tilbyde nogle gode priser på jeres kontoer. Flere af dem er stort set gebyrfri på de behov de fleste almindelige bank kunder har behov for.
    Visadankort koster normalt 150 kr. + gebyr for brug. Men dankort er gratis også at bruge i hæveautomaterne.
    Disse tre banker er gode bud hvis du ikke skal bruge banken til at sætte kontanter ind i da de kun har en afdeling.
    1. Hals sparekasse
    2. Vistoft-sparekasse
    3. Sønderhå-Hørsted.

    #194236
    Mr RForfatter

    Godt være de er gratis, men så afviser de bare hvis de ikke føler kunden er vær at have.

    #194238
    AnonymForfatter

    Mr R

    Har du da søgt om at blive kunde ved dem ?

    #194242
    BertelsenForfatter

    Godt nok tilbyder Lån & Spar Bank en gratis lønkonto med dankort.

    Men bemærk at Lån & Spar Bank tager kr. 2,50 for at hæve i egne pengeautomater efter kl. 1800.

    Et tåbeligt gebyr !

    #194244
    Mr RForfatter

    Nej Cafe

    Jeg ved bare hvordan det fungere 🙂

    #194246
    AnonymForfatter

    Mr R

    Så kan du jo ikke udtale dig om dem. De her nævnte banker vil gerne have nye kunder og de har også penge til dem der skal flytte lån fra Danske bank. De mangler bare nogle kunder der vil låne dem.

    Men selvfølgeligt tjækker de kunderne før de får lån og dankort. Men de kræver ikke at du skal være hel-kunde.

    #194250
    AnonymForfatter

    Hej nico.

    Tjek nedenstående. Sæt 150.000 kr. ind på fastrentekonto på 2,5 % og så er du plus kunde.

    http://www.almbrand.dk/abdk/Privat/Bank/Produkter/Samlefordele/plusKUNDEBank/index.htm

    #194254
    AnonymForfatter
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 44 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.