danske banks kommende abonnement for privatkunder

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 100 i alt)
  • Indlæg
  • #194116
    Nikolaj HendriksenForfatter

    @HalliHallo: det ligner en fejl – vi kigger på det hurtigst muligt.

    Mvh Nikolaj

    #194118
    femalezForfatter

    Ja – Danske Bank fik hjælp af staten pga. en fejlslagen investering i Irland. De “truede" med, at såfremt det ikke kom penge til at støtte banken – så lukkede de fleste pengeautomater næstkommende mandag. Og det ville jo være forfærdeligt for bankkunderne.
    Nu har banken fået deres støtte, men det ser desværre ikke ud til. at det kommer deres kunder tilgode. Næh – nu vil de satse på rige kunder. Ingen hjælp til ældre bankkunder som har behov for at komme i banken. Man lukker simpelthen kassebetjening i flere filialer. Og er du en almindelig lønmodtager, så skal du betale gebyr for at “få lov til at have en konto".
    For det er iflg. DDB de mindre kunder som tilsyneladende koster. Og det må der betales for – blot ikke af de kunder som har mange penge – det er gratis.
    De skal have eksklusiv behandling for, for de er bedre kunder.

    Skam jer DB.

    I kvajede jer i Irland og nu skal de mindre bankkunder have tæsk. Og jeres “trusler" om lukning af pengeautomater er smagløst. Men det virkede jo for jer i forhold til politikerne.
    Jeg håber,at alle DB kunder som har mulighed for det vender ryggen til banken.

    #194122
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Så, HalliHallo. Nu er det rettet igen. Det var en lille fejl i forbindelse med at vi har redesignet forummet, så det også kan bruges fra tablets og mobil. God fornøjelse med det.

    MVH. Nikolaj

    #194124
    testForfatter

    Danske bank har betalt rigeligt mange til bank pakkerne som stadig ser Ud til at blive en god foretning fra staten. Men det så er sagt bruder jeg mig slet ikke om at danske ank nu kopiere Nordeas fordes program og at an ikke længere kan få en gratis konto uden en betragtelig gæld eller opsparing. Det vil da helt bestemt påvirke mit valg af bank. Men nå det så er sagt forstå jeg ikke hverken ideologien eller irritationen i mange indlæg. Vi skifter da bare bank hvis der er andre der ar varen billigerer. Nu værende danske bank kunden men måske ikke meget længerer.

    #194130
    AnonymForfatter

    Måske kender jeg ikke sitet godt nok, men jeg kan ikke finde prisinformation fra Danske Bank. Får blot en besked om at det ikke er muligt at vise.

    John

    #194136
    AnonymForfatter

    Vi har været kunder i DB igennnem årtier. For et par måneder siden fik jeg en kunderådgivning (nok den sidst, da de nu har lukket filialen) hvor rådgiveren sluttede med at de godt kunne tilbyde mig en god bilforsikring da jeg skulle til at købe ny bil (kontant). Så fik jeg en del emails/opringning fra en kompetent dame fra deres forsikringsafdelingen og det var et ok tilbud. Men da jeg kontaktede GF kunne jeg forhandle mig til et bedre. Så det blev GF. Nu har jeg set at vi nok havner i mellemgruppen i DBs nye pakke"løsning". Samtidig skal jeg køre 35 km hvis jeg skal have noget face-to-face bankinfo eller valuta – så det bliver bye-bye herfra. DB vil tilsyneladende også af med sådan nogle som os – halvgamle trofaste kunder med en god økonomi og ikke skal til at låne penge af dem, eller købe andre produkter. Jeg har lidt ondt af de søde bankmedarbejdere der også skulle skifte filial, eller – mere sandsynligt – er blevet fyret.

    #194138
    Mr RForfatter

    femalez.

    Hvorfor skal de “gode kunder" betale for at du er kunde i Danske Bank?

    Husk på at banker ikke er offentlige anstalter.

    #194140
    AnonymForfatter

    Hvem er hvem.. Hvordan regner man, hvilken type kunde man er…
    Jeg har boliglån og 5 konti hos dem.

    I dag har jeg 24/7 og er glad for det. Hvad bliver det nu? Hvordan kan jeg regner om min “niveau" er over 60.000,-?

    #194142
    Mr RForfatter

    Ciccio

    Måske du skulle spørge Danske Bank i stedet ? De har en facebook hvis du fortrækker online medier.

    #194144
    AnonymForfatter

    Det næste er vel at rigmandsbanken tager gebyr for at svare på deres Facebook

    Mærkeligt at have personale til at besvare spørgsmål som ingen indtjening skaber til de stakkels aktionærer.

    #194146
    Mr RForfatter

    Har du noget at byde på vbturbo eller kan du kun sprede sladder?

    #194166
    femalezForfatter

    Mr R

    Offentlige anstalter? Nej – det er DB ikke, men de holder sig ikke tilbage for at modtage offentlig støtte. Så det er vel det samme?

    #194170
    Mr RForfatter

    Femalez

    Du svare ikke på hvad jeg spurgte om.

    Hvad angår bankpakke 2 så er den betalt. Det er altså ikke det samme som offentlig støtte.

    #194172
    AnonymForfatter

    Femalez

    MR vil ikke forstå at Danske Bank reelt gik fallit og herefter skulle have socialhjælp

    Bank pakke I & II skulle have været en upside model som vores idiot politikere med Lene Espersen
    i spidsen skulle have sørget for – at det kom samfundet tilgode (altså 40-50 Mia kr.)

    Nu skal vi bare høre cd’en om at DB har betalt og ikke offentligt støtte (men MR er jo produktsælger i Danske Bank koncernen) så udmeldingen er jo dybt subjektiv

    #194176
    Mr RForfatter

    vbturbo please læs nu på lektien før du svarer.

    http://da.wikipedia.org/wiki/Bankpakke_2
    http://da.wikipedia.org/wiki/Bankpakke_1

    Lån der bliver betalt tilbage ´med renter er altså ikke det samme som offentlig støtte.
    Lån som alle banker har fået.
    Lån som var nødvendige for bankerne i Danmark pga. en finanskrise som var baseret i udlandet.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 100 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.