Lokale indlånstilbud ?

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Indlæg
  • #193858
    JydenForfatter

    Til JPUSA,
    Du har ret det er først den 18. jan. Jeg havde fået indlæst en forkert dato i min kalender. Beklager.

    Til nicolaj 05,

    Dit forslag vil indgå i overvejelserne.

    Sparekassen er endnu ikke kommet med et udspil om hvad de vil, såvidt jeg har set, men det har muligvis også penge nok.

    #193864
    HalliHalloForfatter

    Til Jyden,

    bare vent, de skal nok komme med et godt tilbud,men næppe på 4%.

    Du skrev i det indlæg, at masser af mennesker får omkring 100.000 kr. her midt i januar, men mon dog det er så mange som du regner med. Jeg kender dårlig nok denne sparekasse.

    Jeg har tidligere foreslået virksomhedsobl., men bliver altid fejet af bordet, som en dårlig investering, men nu er der da èn herinde, der dog vil tage det med i sine overvejelser. Der sker fremskridt blandt brugerne.

    #193874
    JydenForfatter

    Til HalliHallo,

    Jeg har aldrig skrevet de får 100.000 kr. Jeg skrev der formentlig bliver frigivet 100.000.000 kr. ialt.,da det var den limit de havde sat for dette produkt i den omgang der nu bliver frigivet, så det vil jo være meget forskelligt hvormeget folk har indskudt.

    Det var som jeg husker det en særdeles markant reklamekampagne de kørte i sin tid, bl.a. med masser af annoncer her på mybanker.dk så det er næppe kun lokale der har brugt dette produkt. Jeg har da også af indlæg her på mybanker set et af deres tidligere produkter der er frigivet for ½ – 1 år siden debateret, så der er kunder fordelt over hele landet er jeg ret sikker på. At du så dårlig nok kender pengeinstituttet, kan jeg ikke gøre så meget ved.

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.